رم در انتظار اولین حضور اروپایی ده‌روسی و آزمون

double-quot تهران- جارپرس-سردار آزمون می‌تواند در اولین حضور اروپایی‌اش به کمک تیم ده‌روسی بیاید.
کد خبر : 138769
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 15:09
رم در انتظار اولین حضور اروپایی ده‌روسی و آزمون

به گزارش جارپرس از ایسنا، دنیای فوتبال پر از شگفتی است و این بار نیز شاهد یک شگفتی دیگر هستیم. آخرین بازی اروپایی که سردار آزمون انجام داد، روزی بود که او با پیراهن بایرلورکوزن برابر رم قرار گرفت و بعد از بازی به خاطر حذف تیمش اشک ریخت و حالا می‌تواند در ترکیب رم قرار گیرد.

دانیله ده‌روسی تصمیم گرفت سردار آزمون، توماسو بالدانزی و آنجلینو را در فهرست اروپایی رم قرار دهد. آزمون پس از حذف از فهرست اروپایی رم برای دور گروهی، اکنون جایگزین بلوتی شده است که به صورت قرضی به فیورنتینا پیوست.

سردار آزمون در بازی فرداشب (پنجشنبه) مقابل فاینورد این شانس را دارد که اولین بازی اروپایی‌اش را با پیراهن رم انجام دهد. بازیکن شماره ۱۷ جالوروسی می‌خواهد بیشتر خودش را نشان دهد. او قرار است کنار روملو لوکاکو قرار گیرد. مهاجم بلژیکی در چند بازی اخیر کمی خسته به نظر می‌رسید و آزمون جایگزینی برای او خواهد بود تا لوکاکو بتواند نفسی تازه کند و قدرتش را بازیابد.

در ادامه گزارش رسانه ایتالیایی ilromanista آمده است: عملکرد خوب آزمون با رم باعث شد تا سران این تیم باشگاه را وادار کنند بلوتی را به فیورنتینا بفروشند و آزمون فرصت بیشتری احتمالا برای بازی داشته باشد.

آمار خوب در اروپا

آزمون رقابت‌های اروپا را به‌خوبی می‌شناسد و به لطف تجربیاتش در تیم‌های روستف، زنیت سن‌پترزبورگ و بایرلورکوزن این فرصت را داشت تا ۲۳ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد و شش گل و ۱ پاس گل در این رقابت ها ثبت کند. او همچنین ۱۷ بازی در لیگ اروپا داشته که چهار گل و دو پاس گل نیز در این رقابت‌ها ثبات کرده است. این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد آزمون بازیکنی است که می‌تواند به رم در این فصل لیگ اروپا کمک ویژه‌ای کند. انعطاف‌پذیری همیشه نقطه قوت این بازیکن ایرانی بوده است و دروسی‌ می‌تواند از او در پست‌های مختلفی در این فصل بهره ببرد.

برنامه پلی‌آف لیگ اروپا (پنجشنبه‌شب) به شرح زیر است:

فاینورد – رم
میلان – رن
لانس – فرایبورگ
یانگ‌بویز – اسپورتینگ
بنفیکا – تولوز
گالاتاسرای – اسپارتاپراگ
شاختاردونتسک – مارسی
براگا – قره‌باغ

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.