0 نظر
208 بازدید

رقابت های وزنه برداری جهان در آمریکا آغاز شد

double-quot

تهران – جارپرس -هشتاد و یکمین دوره پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۵ بزرگسالان جهان و کسب سهمیه المپیک جمعه شب به وقت تهران در سالن جرج بروان شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا آغاز شد.

کد خبر : 12504
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 6:49
رقابت های وزنه برداری جهان در آمریکا آغاز شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، در این رقابت ها که به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات وزنه برداری طی سالهای اخیر از نظر تعداد ورزشکاران شرکت کننده از آن یاد می شود، ۷۴۵ وزنه بردار از ۱۰۵ کشور جهان حضور دارند.
امتیازات سهمیه المپیک جداگانه محاسبه می شود به طوری که شش تیم برتر مسابقات، شش سهمیه کامل المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب خواهند کرد.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب با برگزاری رقابتهای گروه D دسته ۶۲ کیلوگرم آغاز می شود، اما تکلیف نخستین طلایی آن، فردا شب و با انجام رقابتهای گروه A دسته ۵۶ کیلوگرم مشخص خواهد شد.
با اعلام لیست نهایی ورزشکاران شرکت کننده در هشت دسته نام مجید عسکری، جابر بهروزی و بهادر مولایی در گروه B قرار گرفت تا به این ترتیب روز و ساعت برگزاری مسابقات این سه وزنه بردار نیز دستخوش تغییراتی شود.
در دسته ۶۲ کیلوگرم مجید عسکری با رکورد ورودی ۲۹۰ کیلوگرم در حالی در گروه B قرار گرفت که پایین ترین رکورد ورودی در گروه A این وزن رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم بود. به این ترتیب عسکری ساعت ۴ و ۵۵ دقیقه صبح روز یکشنبه به وقت محلی (اول آذر) به عنوان نخستین نماینده ایران به روی تخته می رود.
همچنین بهداد سلیمی، ایلین ایلیا و هو لیائو از قهرمانان جهان و المپیک به عنوان بزرگترین غایبان این دوره از مسابقات هستند.
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان تا هشتم آذر ماه ادامه خواهد داشت.
ورزشی**۱۰۶۷**

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.