0 نظر
145 بازدید

رفع خطر از ۴ ساختمان بحرانی و نا ایمن منطقه ۱۹ با جدیت پیگیری می شود

double-quot تهران- جارپرس-نشست کمیته ایمنی ساختمان های پرخطر منطقه ۱۹ با حضور محمد حیدری رییس اداره مدیریت بحران منطقه، معاونین، شهرداران نواحی، مدیران شهری و نماینده سازمان آتش نشانی برگزار شد.
کد خبر : 142988
| خبرنگار : حسین امین زاده
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 16:01
رفع خطر از ۴ ساختمان بحرانی و نا ایمن منطقه ۱۹ با جدیت پیگیری می شود

به گزارش جارپرس ، حیدری با اشاره به اینکه چهار ساختمان بحرانی در منطقه احصاء و اخطارهای متعددی به منظور ایمن سازی و کاهش مخاطرات به مالکان آنها ابلاغ شده است افزود: درخصوص رفع خطر از خوابگاه های دانشکده دختران دکتر شریعتی در ناحیه یک، یکی از ساختمان ها تخریب و در حال احداث بنای جدید هستند.

وی در تشریح اقدامات اجرایی برای رفع موارد ناایمن در پاساژ زنجانی ها به اجرای سنگ نما،کابل کشی، تابلو برق، احداث درب کرکره در ورودی، جان پناه، جمع آوری دپوی کالا در پله های اضطراری و … اشاره کرد.

ضمن اینکه سیستم اعلام اطفاء حریق به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

حیدری مجتمع مسکونی ۲۲ بهمن را یکی دیگر از ساختمانی های بحرانی برشمرد و اظهار کرد: برخلاف بازدید های مکرر با نمایندگان سازمان آتش نشانی و ابلاغ اخطارهای بسیار، متأسفانه ساکنین مجتمع به موارد نا ایمنی تمکین نمی کنند و طی مکاتبات صورت گرفته با اداره حقوقی به زودی پرونده قضایی برای این مجتمع تشکیل و پیگیری خواهد شد.

رییس اداره مدیریت بحران منطقه به روز رسانی تابلوها، سیم کشی مجدد، نصب درب موتور خانه و نصب دستگاه اعلام و اطفاء حریق در ساختمان خوابگاه دانشگاه شاهد در ناحیه چهار را از دیگر اقدامات برای کاهش ساختمان های بحرانی در این منطقه عنوان کرد.

براساس این گزارش طی نشست کمیته ایمنی ساختمان های پرخطر منطقه ۱۹ مقرر شد بازدید مجدد از ساختمان های بحرانی با حضور نماینده آتش نشانی و Hse و اجرای مانور، ابلاغ اخطارهای مجدد و اخذ دستور قضایی برای تسریع در اجرای اقدامات ایمن سازی انجام شود.

همچنین درخصوص رفع خطر از گود یاس به اعضای هیئت مدیره اخطار ابلاغ تا علاوه بر احصاء موارد نا ایمنی این پروژه تعیین تکلیف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.