رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار مجلس قرار گرفت

double-quot تهران- جارپرس-بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده کشور در دستور کار هفته جاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
کد خبر : 138702
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 10:51
رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش جارپرس ازایرنا، جلسات این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد. البته برگزاری یک نوبت از جلسات صحن مجلس در روز پنجشنبه به این دلیل است که برخی از مصوبات مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط شورای نگهبان به مجلس اعاده شده است.

برهمین اساس کمیسیون تلفیق فردا سه‌شنبه – ۲۴ بهمن ماه – باید نسبت به رفع این ایرادات اقدام کند که در ادامه این رویکرد سبب خواهد شد جلسات علنی مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۳ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۵ و ۲۶ بهمن ماه) برگزار شود.

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴٠٣ کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توانیر و شرکت گنت ترکیه به داوری، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دوفوریتی استفساریه ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمان نیز در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.