رضا صادقی خواستار عفو حمید صفت شد

double-quot تهران - جارپرس - رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ در یک پُست اینستاگرامی، خواستار بخشش حمید صفت (رپر) از حکم قصاص شد.
کد خبر : 52479
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 17:18
رضا صادقی خواستار عفو حمید صفت شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، صادقی در حساب رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «من این جوون و ندیدم و آشنایی باهاش از موسیقیش دارم، نمیدونم دنیاش چه شکلیه اما می‌دونم دنیای مردمش براش مهمه، حال مردمش براش عزیزه و از همه مهمتر درد مردمش براش درد خودشه ….
امروز خبری شنیدم از “قصاص” که دعا می‌کنم صحت نداشته باشه ….
خانواده مرحوم کاملا حق دارن قلبشون شکسته باشه و خشم داشته باشن، اما به عنوان یه کمترین اهل هنر و سرزمینم و ریشِ سفیدی که دارم، خواهش می کنم و حتی التماس می کنم از این خانواده داغ دیده، با بخشش و بزرگیشون کام مردم و شیرین کنن، روزای تلخیه و شک ندارم شما این تلخی رو از همه بیشتر لمس کردین، پس تمنا دارم با بزرگیتون دل مردم و اول سالی شاد کنید که قطعا کار آسونی نیست اما از شما بعید نیست این بخشش ….
از همه مردم عزیزم بخصوص هنرمندان خواهش دارم، تقاضای بخشش کنن برای حمید، یه جوون که آینده می‌تونه جلو راهش باشه با کلی اتفاق خوب ..
دوستان سکوت نکنید، این سکوت فقط حسرت و شرم به بار میاره.»

به گزارش ایسنا، ۲۸ مرداد ماه سال ۹۶ پرونده حمیدرضا صفت، خواننده، به اتهام قتل، تشکیل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. او با ناپدری خود درگیر شده بود و ناپدری او در بیمارستان فوت کرده بود.

«حمید صفت» ششم خردادماه سال ۹۷ از زندان با قرار وثیقه آزاد شد.

در اواخر سال ۹۹ با اعتراض اولیای دم به آزادی وی این بار پرونده به کمیسیون ۱۱ نفره پزشکی قانونی فرستاده شد و با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر این که اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد و حمیدصفت پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه پس از دفاعیات متهم و وکیل او، قاضی پرونده دستور بازداشت حمید صفت را صادر کرد.

اما شامگاه گذشته ـ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ ـ عسگر قاسمی آقباش ـ وکیل مدافع حمید صفت ـ  به ایسنا گفته است که حکم قصاص موکلش به او ابلاغ شده است. او و عزیز محمدی، دیگر وکیل پرونده، ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ حکم فرصت دارند نسبت به حکم صادره فرجام‌خواهی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.