راهیابی دو دونده ایران به نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا

double-quot

تهران-جارپرس-حسن تفتیان و رضا قاسمی سریعترین دوندگان ایران امروز سه شنبه به مرحله نیمه نهایی رقابتهای دو ومیدانی بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه راه یافتند.

کد خبر : 22802
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1396 - 6:56
راهیابی دو دونده ایران به نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،از کمیته ملی المپیک، در ادامه این رقابت ها در ترکمنستان امروز دور مقدماتی ۶۰ متر مردان در ۶ گروه مقدماتی برگزار شد که حسن تفتیان رکورددار دو ۱۰۰متر ایران در ۶۰ متر آزاد مردان،در گروه یک مقدماتی با زمان ۶:۹۹ به رتبه اول گروه مقدماتی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
رضا قاسمی دیگر دونده ۶۰ متر آزاد مردان در گروه چهار مقدماتی با زمان ۶:۸۵ به رتبه اول گروه مقدماتی رسید و به نیمه نهایی رفت.
تفتیان پس از راهیابی به نیمه نهایی این رقابت ها گفت: در دور نیمه نهایی و نهایی رقابت سختی در ۶۰ متر وجود دارد که امیدوارم من و رضا قاسمی بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.
قاسمی دیگر دونده ایران اظهار امیدواری کرد که بتواند جواز حضور در فینال رقابت ها را کسب کند.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه از ۲۶شهریور ماه با حضور ۴۹ کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه به صورت رسمی آغاز شد که ۲۴ تیم نیز از اقیانوسیه برای نخستین بار در این بازی‌ ها حضور دارند.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شده با ۲۱۴ ورزشکار (۱۱۵مرد و ۶۶زن ) به این رقابت ها اعزام شده است .
کاروان ورزشی ایران در پایان نخستین روز رقابت های پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا واقیانوسیه با کسب ۱۲نشان (چهار طلا،۲ نقره و ۶برنز) در رده دوم جدول توزیع مدال ها ایستاد.
کاروان ایران با ۸۲ ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، ۶ نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.