رئیس فدراسیون ووشو:حضور سه مربی چینی در ایران قطعی شد

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه حضور سه مربی چینی برای حضور در کادر فنی تیم های ملی ایران قطعی شده است، گفت: سال موفقی را در حوزه بین الملل پشت سرگذاشتیم.
کد خبر : 19074
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 5:33
رئیس فدراسیون ووشو:حضور سه مربی چینی در ایران قطعی شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «مهدی علی نژاد» به تشریح عملکرد ووشوی ایران در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: با موفقیت های که به دست آوردیم یکی از بهترین سال های ووشوی ایران را به ثبت رساندیم و در تمامی مسابقات جهانی و آسیایی به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.
وی با بین اینکه تیم بزرگسالان ووشوی کشورمان با ترکیبی جوان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافت، گفت: خیلی ها معتقد بودند که جوانگرایی انجام شده برای ما ریسک بزرگی است، اما می دانستیم که این اقدام در گذر زمان به سود ووشوی ایران خواهد بود و خوشبختانه با هفت مدال طلا و چندین نقره و برنز به نایب قهرمانی رسیدیم.
علی نژاد تصریح کرد: در رقابت های جوانان جهان در بلغارستان نیز با هفت طلا و مدال های نقره و برنز متعدد در تمامی بخش ها (تالو، ساندا و مجموع) به نایب قهرمانی رسیدیم و در نهایت در جام جهانی ساندا نیز نایب قهرمانی را از آن خود کردیم.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان کشور در بخش پسران و پیکارهای بانوان بزرگسالان نیز انجام پذیرفت، توضیح داد: در پیکارهای جوانان مردان ۲۸ استان به مدال رسیدند که این امر نشان دهنده توسعه توازن این رشته رزمی در سطح کشور است.
به گفته وی، مسابقات کشوری بزرگسالان مردان و جوانان بانوان نیز در هفته های پیش روی به میزبانی اصفهان و قم انجام می پذیرد.
وی در مورد لیگ های فدراسیون ووشو نیر تصریح کرد: لیگ دسته یک به اتمام رسید و هفته پایانی لیگ جوانان، بانوان و آقایان در اسفند ماه برگزار می شود و معتقدم این لیگ ها نقش مهمی در موفقیت ها داشته است.
رئیس فدراسیون ووشو همچنین به نقش مهم آموزش اشاره کرد و افزود: چهار دوره مربیگری به مدرسی «میخائیل ایگناتوویچ» عضو کیمته فنی فدراسیون جهانی ووشو از ابتدای ماه جاری به مدت دو هفته در تهران بر پا شد.
علی نژاد در مورد برنامه های سال آینده فدراسیون ووشو، گفت: از ۱۴ فروردین ماه اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی آغاز می شود و سپس در زمان های مختلف برای اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی، یونیورسیاد تایوان و جهانی روسیه مهیا خواهیم شد.
وی که عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو است به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس اشاره کرد و گفت: این رویداد نیز ۲۳ الی ۲۷ فروردین ماه در سمنان برگزار می شود و تیم ملی آمریکا برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده است و به دلیل شرایط موجود پس از رایزنی با وزارت امور خارجه و وزارت ورزش، تصمیم لازم را در این خصوص اتخاذ می کنیم.
علی نژاد در خصوص حضور مربیان چینی در کادر فنی تیم های ملی ایران، گفت: دو مربی خانم که امسال در تیم های ساندا و تالو بانوان ایران به عنوان سرمربی حضور داشتند به فعالیت خود ادامه می دهند و با سرمربی چینی تیم ملی فیلیپین نیز برای پذیرش هدایت تیم تالوی مردان کشورمان توافق کرده ایم.
وی گفت: در ساندای بزرگسالان مردان بعید است مربی چینی استخدام کنیم و در ساندای جوانان مردان نیز هنوز گزینه خوبی را پیدا نکرده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.