رئیس سازمان پدافند غیرعامل: در حوزه پدافند غیرعامل باید به باورهایی از جنس فرهنگ و هنر برسیم

double-quot

تهران-جارپرس-رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در حوزه پدافند غیرعامل باید به باورهایی از جنس فرهنگ و هنر برسیم چرا که هرکاری تا تبدیل به باور نشود اثر ندارد. در واقع این حوزه بخشی از مفاهیم استراتژیک دفاعی یک کشور است که انتظاراتی از سازمان ها و مسئولین کشور دارد.

کد خبر : 23906
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 7:18
رئیس سازمان پدافند غیرعامل: در حوزه پدافند غیرعامل باید به باورهایی از جنس فرهنگ و هنر برسیم

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از سایت پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی در افتتاح مرکز فرهنگی هنری فاطر وابسته به این سازمان افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور نیاز به یک ساماندهی با رویکرد اقتصادی سازی دارد همچنین باید ساماندهی با اقدامات فرهنگی، حذف هزینه های اضافی و سازماندهی نیروهای بسیج داوطلب و ارزشی درحوزه های فرهنگی وهنری و مرتبط با پدافند غیرعامل صورت پذیرد.
به گفته جلالی؛ حوزه های مختلف هنری ظرفیت نهادینه سازی و بیان مفاهیم و اهداف پدافند غیرعامل را دارند.
وی با اشاره به علاقه مقام معظم رهبری به مبحث هنر هم بیان کرد: مفاهیم اصلی انقلاب اسلامی باید به جان ها بنشیند و باور شود و مهمترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از هنر و توانایی هنرمندان است.
جلالی با بیان اینکه هرکار هنری یک قالب شامل اهداف، محتوا و پیام دارد، افزود: پیام ما در سازمان پدافند غیرعامل مقاومت در برابر تهدیدات و تاب آوری های زیرساخت ها برای حفظ جان مردم است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل این حوزه توضیح داد: پدافند غیرعامل زمانی می تواند خوب کار کند که با استفاده از قابلیت های فرهنگی به دل مردم و مخاطبین خصوصا جوانان بنشیند و تبدیل به نگاهی جاودانه و پایدار شود و در نهایت یک عمق دفاعی برای کشور ایجاد کند.
جلالی هدف از راه اندازی مرکز فرهنگی هنری فاطر را تولیداتی با محور پدافند غیرعامل با توجه به ظرفیت های داوطلبانه و بسیجی بیان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.