0 نظر
202 بازدید

رئیس جمهور برزیل: منابع من از وقوع تقلب فراوان در انتخابات آمریکا خبر دادند

double-quot تهران - جارپرس - رئیس جمهور برزیل ادعا کرد منابع اطلاعاتی متعلق به خودش با او درباره وقوع "تقلب فراوان" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرده‌اند.
کد خبر : 39579
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 14:55
رئیس جمهور برزیل: منابع من از وقوع تقلب فراوان در انتخابات آمریکا خبر دادند

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل همچنین گفته قبل از به رسمیت شناختن جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا “کمی دیگر” صبر می‌کند. تاکنون چند کشور شامل کشورهای اتحادیه اروپا، چین و همچنین دبیرکل سازمان ملل به جو بایدن پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را که همچنان باید توسط ایالتهای آمریکا تایید شود، تبریک گفته‌اند.

بولسونارو به خبرنگاران گفت: من منابع اطلاعاتی خود را دارم که گفته‌اند واقعا تقلب فراوانی وجود داشته است. هیچکس درباره آن صحبت نمی‌کند. اینکه آیا این برای تعریف پیروزی برای یک نفر یا کس دیگر کافی بوده را من نمی‌دانم.

بولسونارو همچنین نسبت به نظام انتخاباتی فعلی برزیل اظهار نگرانی کرده و گفت که این نظام انتخاباتی کشور نسبت به تقلب آسیب پذیر است. او خواستار بازگشت کشورش به سیستم برگه‌های رای کاغذی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی که برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده، شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به رغم دادن چراغ سبز به اجرایی شدن فرآیند انتقال قدرت ریاست جمهوری به جو بایدن، از پذیرش شکستش در انتخابات به بایدن خودداری کرده و دموکراتها را متهم به تقلب کردن در انتخابات سال جاری به نفع کاندیدایشان کرده است.

رئیس جمهوری راستگرای برزیل رابطه نزدیکی با ترامپ و دیدگاهایش دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.