0 نظر
163 بازدید

رئیس جمهوری وارد گیلان شد

double-quot
رشت – جارپرس – رییس جمهوری به همراه جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت، به منظور انجام سفر استانی و افتتاح پروژه های زیرساختی، عمرانی، بهداشتی و … صبح چهارشنبه وارد گیلان شد.
کد خبر : 28822
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 6:51
رئیس جمهوری وارد گیلان شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
رییس جمهوری به مدت دو روز میهمان گیلانی هاست و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.
افتتاح رسمی راه آهن قزوین – رشت ، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین -رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار و نشست توسعه استان از برنامه های امروز سفر رئیس جمهوری اعلام شده است.
حجت الاسلام روحانی صبح فردا در شورای اداری استان حضور می یابد و پس از آن؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه روند پیشرفت و توسعه گیلان و مصوبات را اعلام می کند.
در جریان سفر دو روزه رئیس جمهوری به گیلان، ۵۱ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز می شود؛ در مجموع برای ۵۶ پروژه یادشده، چهار هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده است.
مهمترین پروژه افتتاحی، بهره برداری رسمی از خط آهن قزوین – رشت با یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و مهمترین طرحی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار با اعتبار اولیه ۴۰۰ میلیارد تومان است.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در اواخر فروردین ماه سال ۹۴ در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال ۹۶ برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.