0 نظر
87 بازدید

رئیس جمعیت هلال‌احمر: سیاسی نیستیم/حمایت از احزاب در انتخابات خط قرمز ما است

double-quot تهران - جارپرس - رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: حمایت از احزاب یا گروه‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوعیت کاری و خط قرمز این جمعیت است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، برخورد قاطع می شود.
کد خبر : 129809
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 19:08
رئیس جمعیت هلال‌احمر: سیاسی نیستیم/حمایت از احزاب در انتخابات خط قرمز ما است

به گزارش جارپرس، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه (هشتم مرداد ۱۴۰۲) در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، اظهار داشت: مجموعه هلال‌احمر سیاسی نیست و اجازه نخواهد داد حتی یک نفر مباحث سیاسی را (حداقل در دوره مدیریتی بنده) وارد این مجموعه کند. این مساله تاکنون نیز ثابت شده است و ۲ ماه پیش هم بخشنامه‌ای در این رابطه به نمایندگی‌های هلال احمر در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر برای تشویق و ترغیب مردم به‌منظور مشارکت حداکثری در انتخابات، تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت؛ اما حمایت از احزاب، گروه‌ها یا افراد خاص از ممنوعیت‌های کاری و در حقیقت خط قرمز این جمعیت است و در صورت مشاهده کوچکترین موردی به طور قطع برخورد می‌شود.

کولیوند افزود: در این رابطه با مدیران هم در جلسات متعدد گفت وگو شده و همه اعضای مجموعه به این مساله واقف هستند. جمعیت هلال‌احمر ایران در این زمینه هیچ فشاری را تحمل نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و گفت وگو با خبرنگاران، با علی نادری مدیرعامل این سازمان خبری نیز دیدار و گفت وگو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.