0 نظر
215 بازدید

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بابلسر معرفی شد

double-quot
بابلسر – جارپرس – حجت الاسلام حبیب اله رمضانی اندی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر معرفی شد.

کد خبر : 27738
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 9:17
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بابلسر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در حالی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد که مسئولین شهری و استانی حضور داشتند.
حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم با ایراد سخنانی گفت: عمر خدمت محدود است از این رو قرآن می فرماید: اگر در انتخاب خود احسن را انتخاب کردی و موفق شدی یعنی به هدف خلقت رسیده ای.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی نیز قابل مشاهده است که مرگ را می توان احسن انتخاب کن که آن، شهادت در راه خداست.
شکریان تاکید کرد: انسان در همه جا و همه اعمال خود باید احسن را انتخاب کند.
در ادامه حجت الاسلام حبیب اله رمضانی اندی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر نیز در این مراسم بیان داشت: در عصر جدید تعداد و امکانات دشمنان بر علیه دین خدا و مذهب مقدس تشیع افزایش یافته است. از این رو تبلیغات و امور فرهنگی، فعالیت های نرم افزاری است که زحمات فراوانی را به همراه دارد اما دیر بازده است که نیاز به سخت افزارهای فراوانی دارد که در این عرصه زمانی به کار آید. وی گفت: با همکاری، مساعدت و هم فکری در سطوح مختلف اداری می طلبد که همه کسانی که در عرصه فرهنگ و دین فعالیت می کنند آنها را مورد حمایت قرار دهند.
رمضانی افزود: یک نهاد و یا یک سازمان تنها مسئول فرهنگ آن جامعه نیست بلکه همه کسانی که در جامعه مکنت و امکاناتی دارند باید در این عرصه حضور یابند.
حجت الاسلام رمضانی اظهارداشت: امیدوارم خداوند متعال به بنده توفیق دهد تا مسئولیت فرهنگ دینی و تبلیغی را به خوبی بر اساس وظایفی که مقام عظمای ولایت ترسیم کردند و در راستای اهدافی که سازمان تبلیغات اسلامی مشخص کرد قدم بردارم.
شایان ذکر است: در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی محمد هاشمی رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی بابلسر که به مقام بازنشستگی نائل آمد به بیان خاطرات خود در طول سال های خدمتش پرداخت.
گفتنی است: حجت الاسلام رمضانی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر، پیش از این مسئولیت تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ را بر عهده داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.