0 نظر
159 بازدید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر اظهارات رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد

double-quot

بابلسر-جارپرس-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

کد خبر : 23304
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 7:38
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر اظهارات رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد

به گزارش جارپرس از بابلسر،مجید نیکو که در مراسم بزرگداشت روز جهانی نابینایان مازندران حضور داشت با بیان اینکه؛ صحبت های اخیر رئیس جمهور امریکا گستاخانه بوده است گفت: ترامپ با حرف های واهی اسیر هوا، هوس و لابی صهیونیست های تروریست و حکومت مزدور عربستان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران همچون گذشته با پیروی از رهبر فرهیخته و حمایت از سپاه، ارتش و دولت پاسخ این گستاخی را بهتر خواهند داد.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر، اصحاب فرهنگ هنر و رسانه نیز در این زمینه با پوشش خبری و دفاع از نیروهای مسلح خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می توانند سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم کنند.
مجید نیکو تصریح کرد: امروزه شاهدیم پیکر پاک و مطهر شهدای گرانقدر ما همچنان در اقصی نقاط کشور تشییع می شود، لذا مردم فهیم ایران اسلامی قدردان این رشادتها و جوانمردی این گلگون کفنان هستند. ما از نظام مقدس خود دفاع می کنیم ولی دشمنان نظام ما از مزدور دفاع می کنند چون ریشه آنان از مزدور است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در پایان از انتشار بیانه مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص اظهارات نابخردانه و یاوه گویی های رئیس جمهور بی کفایت آمریکا خبر داد و بیان داشت: “تفاهم نامه فرهنگی” اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران و اصفهان نیز در اجرای برنامه های همکاری مشترک مورد تفاهم و توافق قرار گرفته است.  ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.