رئیس‌جمهوری کلمبیا کودک‌کشی اسرائیل را مصداق عملکرد نازی‌ها دانست

double-quot تهران-جارپرس- رئیس‌جمهوری کلمبیا تاکید کرد که حتی اگر به مذاق غربی‌ها خوش نیاید، حقیقت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان در نوار غزه برابر با رفتار نازی‌ها است.
کد خبر : 136606
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 14:16
رئیس‌جمهوری کلمبیا کودک‌کشی اسرائیل را مصداق عملکرد نازی‌ها دانست

به گزارش جارپرس از ایرنا، گوستاوو پترو رئیس‌جمهوری کلمبیا که به‌دنبال آغاز «طوفان الاقصی» در تاریخ هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، تحولات فلسطین را به‌دقت دنبال کرده و واکنش‌های اعتراضی متعددی علیه رژیم صهیونیستی داشته است، بار دیگر با بازنشر ویدیویی از مجروحان و بهت کودکان فلسطینی از بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، از طریق حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس خطاب به دولت‌های غربی گفت: آن‌ها می‌گویند این (اقدامات رژیم اسرائیل) نازی نیست. حتی اگر وجدان غربی از این حقایق خوشش نیاید، نابودی پنج هزار و ۳۰۰ کودک فلسطینی فقط شبیه به اقدامات نازی‌ها است. من تکرار می‌کنم، این اقدامات از طرف نازی است.

رئیس‌جمهوری کلمبیا در حالی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه را برابر با رفتار نازی‌ها دانست که به تازگی با انتقاد از «عادت» رژیم صهیونیستی به بمباران کودکان اعلام کرد: مردم فلسطین یکی از بدترین بی‌عدالتی‌ها در جهان معاصر را تجربه می‌کنند و اسرائیل باید سیاست اشغالگری خود را کنار بگذارد.

وی همچنین با انتشار تصویری از کودکان شهید فلسطینی نوشت: این عکس‌ها مربوط به کودکان فلسطینی است که به سبب اشغال غیرقانونی سرزمینشان به قتل رسیده‌اند. تنها راه آرامش این کودکان فلسطینی این است که آنها در آرامش بخوابند. جنگ هرگز این امر را محقق نخواهد کرد.

رئیس‌جمهوری کلمبیا که در حدود ۵۰ روز اخیر، بارها فریاد انتقاد خود علیه اقدامات اسرائیل در فلسطین بلند کرده است و حتی از احتمال قطع روابط دیپلماتیک با رژیم بنیامین نتانیاهو خبر داد، سفیر خود از سرزمین‌های اشغالی را نیز احضار کرد.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی و قتل‌عام کودکان و زنان غزه همچنان ادامه دارد و از یک سو افکار عمومی جهان از دولت‌های خود می‌خواهند که برای پایان بخشیدن به کشتار دسته‌جمعی انسان‌ها و نسل‌کشی و پاکسازی نژادی اقدام کنند و از سوی دیگر کودکان و زنان غزه از کمک سازمان‌ها و نهادهای جهانی ناامید هستند.

مردان و زنان غیر نظامی غزه می‌گویند که مسئولان و مقام‌های نهادهای رسمی جهان در لفظ، پایان دادن به کشتار غزه را خواستار هستند اما در عمل هیچ اقدامی نمی‌کنند و برخی نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود، نسل‌کشی و کشتار مردم بی‌دفاع را توجیه می‌کنند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر دیروز (شنبه) اعلام کرد که از زمان از سرگیری تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه تاکنون ۱۹۳ فلسطینی شهید و ۶۰۰ تن دیگر مجروح شدند و بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است.

وی همچنین شمار کلی مجروحان تجاوز به نوار غزه را ۴۰ هزار و ۶۵۲ نفر اعلام و اضافه کرد که ۷۰ درصد قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.