لیگ قهرمانان آسیا؛

دین‌محمدی: پاختاکور شایسته صعود بود

double-quot تهران- جارپرس-پیشکسوت استقلال گفت: پاختاکور از نظر فیزیکی، فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال بود و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.
کد خبر : 33343
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 5:04
دین‌محمدی: پاختاکور شایسته صعود بود

به گزارش جارپرس از ایرنا«سیروس دین‌محمدی» روز یکشنبه اظهار داشت: پاختاکور عملکرد خیلی خوبی در دیدار شب گذشته با استقلال داشت و توانست در مالکیت، تیمِ برتر میدان باشد.

وی افزود: داور می‌توانست پس از خوردن توپ به دستان مدافع پاختاکور به سود استقلال پنالتی بگیرد و به این تیم شانس تساوی را بدهد اما با اشتباه مسلم خود دستور به ادامه بازی داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی،  فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: در تورنمنت‌هایی همچون لیگ قهرمانان آسیا که همه تیم‌ها تا بُن دندان مسلح هستند باید فاصله نفرات اصلی و ذخیره کم باشد اما متاسفانه نفراتی که روی نیمکت استقلال حضور داشتند از نظر فنی اختلاف زیادی با بازیکنان فیکس داشتند و دست «مجید نامجومطلق» بسته بود.

وی در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال یا باید از «مجید نامجومطلق» حمایت کرده و از او به عنوان سرمربی فصل آینده استفاده کند یا به دنبال گزینه دیگری بوده و مربی را به خدمت بگیرد که بتواند فصل آینده آبی‌پوشان را به افتخارات با ارزش برساند.

تیم فوتبال استقلال ایران شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست ۲ بر یک برابر پاختاکور ازبکستان از دور رقابت‌ها حذف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.