0 نظر
161 بازدید

دیدار مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با همتای آمریکایی خود در واشنگتن

double-quot تهران - جارپرس - کاخ سفید از دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واشنگتن و گفت‌وگوی آنها درباره فلسطین و روند عادی سازی روابط با تل‌آویو خبر داد.
کد خبر : 63815
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مرداد 1400 - 9:57
دیدار مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با همتای آمریکایی خود در واشنگتن

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از الحره، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا با ایال هولاتا، همتای صهیونیستی خود در واشنگتن دیدار کرد و انتصاب وی در این منصب را تبریک گفت.

در این دیدار سالیوان گفت که مشتاق همکاری مشترک برای تقویت همه جنبه‌های شراکت آمریکا و رژیم اشغالگر است.

طبق این بیانیه، دو طرف در این دیدار درباره چالش‌های راهبردی در منطقه را بررسی کرده و درباره مشورت با یکدیگر از نزدیک درباره این چالش‌ها توافق کردند.

آنها همچنین درباره فرصت‌های موجود در منطقه، از جمله پیشبرد عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای جهان عرب و اسلام و تحولات مثبت اخیر در روابط تل‌آویو و اردن، تبادل نظر کردند.

سالیوان در ادامه بر اهمیت پیگیری اقدامات مثبت درباره فلسطین تاکید کرد و این اقدامات را برای برقراری صلح و امنیت در منطقه ضروری دانست.

این دو مقام آمریکایی و صهیونیستی درباره سفر آینده نفتالی بنت، نخست‌وزیر دولت اسرائیل نیز گفت‌وگو کردند و سالیوان به هولاتا گفت که جو بایدن، رئیس جمهوری کشورش منتظر استقبال” گرم” از بنت در کاخ سفید است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.