دیدار مسئولین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

double-quot تهران - جارپرس - به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مسئولین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس این سازمان دیدار و گفت و کردند.
کد خبر : 54009
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 فروردین 1400 - 16:49
دیدار مسئولین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل روابط عمومی ارتش، در این دیدار که معاونین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشتند؛ حجت الاسلام محمدحسنی با تشکر از حضور مسئولین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛ روز ارتش را روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب دانست که از یادگاری های امام راحل و از تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) است.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین با ارائه مطالبی پیرامون طرح های فرهنگی، تربیتی و آموزشی اجرا شده و در دست اجرای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛ طرح های ۱۶ گانه مصباح را سرآمد و تبلور این طرح ها دانست که با اجرایی شدن آن یک نهضت فرهنگی در سطح ارتش و خانواده های کارکنان به وجود آمد و نتایج مثبت آن به دلیل اخلاص تهیه کنندگان این طرح، تلاش شبانه روزی آنها، پیگیری اجرای این طرحها پس از تهیه و ابلاغ آنها به نیروهای ارتش و همراهی و همیاری فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با طرح های مصباح بوده و هست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: در سال جاری تصمیم داریم ضمن تقویت طرح های ۱۶ گانه مصباح نسبت به کارهای ابتکاری و جدید در جهت اجرا و اثرگذاری این طرحها اقدام نماییم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار شهمیری معاون هماهنگ کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز بحمدلله تصویر بسیار خوبی از فعالیت های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سطح جامعه و نیروهای مسلح وجود دارد و آنجه ما از زبان فرماندهان ارتش و دیگر نیروهای مسلح در رابطه با اثرگذاری فعالیت های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش می شنویم همگی حکایت از اهمیت و اثرگذاری این فعالیت ها دارد.
سردار شهمیری همچنین به طرح های فرهنگی مصباح اشاره کرد و افزود: این طرح کمک زیادی به انسجام فعالیت های فرهنگی در سطح ارتش کرده و آنها را نظام¬مند نموده است. در بازرسی های مختلفی نیز که از عقیدتی سیاسی های ارتش و نیز طرح اِشراف بعمل آمده، اثرات طرح مصباح به خوبی مشهود بوده است.
وی همچنین گفت: فعالیت های قرآنی نیز که توسط این سازمان به اجرا درآمده از نقاط قوت این سازمان به حساب می آید.
معاون هماهنگ کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به انتظارات رهبر معظم انقلاب در حوزه سربازان نیز اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه؛ توجه، برنامه و فعالیت بیشتری داشته باشیم و از ظرفیت وجود روحانیون مقیم در جهت پرورش، تربیت و آموزش سربازان بیش از پیش بهره برداری نماییم.
گفتنی است در این دیدار، پیرامون برنامه های آتی و تعاملات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا جهت اثرگذاری برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.