به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

دیدار شهردار منطقه۲۱تهران با سه خانواده شهید

double-quot تهران - جارپرس-حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم؛ با خانواده های گرانقدر شهیدان سردار حسین اسداللهی، محمدحسین گیتی نما و منصور حسین نژاد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 86215
| خبرنگار : حمیدرضا رضا قلی
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 13:24
دیدار شهردار منطقه۲۱تهران با سه خانواده شهید

به گزارش جارپرس، حسین کاشانی پور در هر یک از این دیدارها ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه گفت: خداوند متعال بهترین بندگان خود را برگزید و آنان به مقام شامخ شهید دست یافتند. آرامش و امنیت کنونی ما، مرهون رشادت ها و دلیری های شهدای والامقام است.

 

وی در بیت نورانی شهید محمد حسین گیتی نما افزود: امروز؛ ما باید با درست عمل کردن به وظایفمان، در راه شهداء که پاک ترین انسان های روزگار خود بودند، گام برداریم. شهیدان نه تنها مایه افتخار خانواده هایشان هستند؛ بلکه یک جامعه به عظمت و بزرگی آنان می بالند.

 

شهردار منطقه۲۱ در منزل نورانی شهید منصور حسین نژاد ضمن تسلی خاطر به بازماندگان در پی درگذشت والده گرانقدر این شهید گفت: پدران و مادران شهداء به عنوان چشم و چراغ های هر کوی و برزن هستند و ما به منزله خادمین شهر در پی دیدارهای خود، در جستجوی معرفت و شکیبایی هستیم.

 

کاشانی پور در دیدار با خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم حاج حسین اسداللهی در محله وردآورد یادآور شد: رزمنده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس که در زمان هجوم تکفیریان به سوریه، دفاع از مردم مظلوم این کشور را وظیفه خود دانست و در این راه پرافتخار به فیض شهادت نائل آمد، در بین جوانان انقلابی منطقه۲۱ به عنوان الگوی تمام عیار ایثار و از خود گذشتگی مطرح است.

 

لازم به ذکر است؛ شهردار منطقه۲۱ با همراهی معاونین، شهرداران نواحی و مدیران منطقه، از خانواده های معظم شهیدان سردار حسین اسداللهی و منصور حسین نژاد در ناحیه سه و حسین گیتی نما در ناحیه یک دلجویی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.