0 نظر
152 بازدید

دونالد ترامپِ پسر در صدر محبوب‌ترین چهره‌های جمهوری‌خواه

double-quot تهران - جارپرس - بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، دونالد ترامپ جونیور در میان محبوب‌ترین چهره‌های حزب جمهوری‌خواه قرار دارد.
کد خبر : 63439
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 9:59
دونالد ترامپِ پسر در صدر محبوب‌ترین چهره‌های جمهوری‌خواه

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از اکسیوس، در این نظرسنجی که موسسه فابریزیو لی اند اسوشیتدس (Fabrizio, Lee & Associates) انجام داده، پسر رئیس‌جمهوری پیشین در رده محبوب‌ترین چهره‌های جمهوری‌خواه مطرح‌شده در نظرسنجی قرار گرفته است.

ران دسانتیس، فرماندار فلوریداــ که بر اساس گزارش‌ها، در نظر دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کندــ با اختلاف اندکی پس از ترامپ جونیور، در رتبه دوم ایستاد.

پس از دسانتیس، محبوب‌ترین چهره‌ها کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، مت گیتز و مارجری تیلر گرین، نمایندگان کنگره، بودند.

به نوشته ایندیپندنت، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، که مدت‌هاست ریاست این حزب را بر عهده داشته است، در رده‌ای پایین‌تر از همقطاران جوان‌تر و توجه‌طلب‌ترش قرار گرفت. با وجود این، هنوز در رده‌ای بالاتر از لیز چِنی، نماینده زن کنگره، است که پس از رای به استیضاح ترامپ، آماج سرزنش و ناسزای جمهوری‌خواهان وفادار به ترامپ قرار گرفت. چنی بارها گفته است می‌خواهد ببیند حزب جمهوری‌خواه از زیر نفوذ ترامپ خارج می‌شود.

جای تعجب ندارد که محبوب‌ترین جمهوری‌خواهان کسانی‌اند که مدام موضوع نوشته‌ها و بحث‌های رسانه‌ها بوده‌اند.

تونی فابریزیو، یکی از تهیه‌کنندگان این نظرسنجی، یافته‌ها را برای خبرگزاری اکسیوس شرح داد.

فابریزیو گفت: «یافته‌های ما حاکی از آن است که وجهه میچ مک‌کانل از فوریه به این سو بهبود قابل‌ملاحظه‌ای داشته، در حالی که کوین مک‌کارتی بی‌تغییر اما همچنان مثبت باقی مانده است. لیز چنی به‌طرز باورنکردنی نامحبوب است، در عین حال مت گیتز و مارجری تیلر گرین وجهه مثبتی دارند اما تا حد زیادی نامشخص و تحت تاثیر بخش راست افراطی حزب است.»

به گفته او، هم دسانتیس و هم پسر رئیس‌جمهوری پیشین «شناخته‌شده و محبوب بیشتر جمهوری‌خواهان‌اند» و طبیعی است موردعلاقه «بزرگ‌ترین حامیان رئیس‌جمهور ترامپ‌اند».

این نظرسنجی رای ۸۰۰ شرکت‌کننده جمهوری‌خواه را شامل می‌شد که در فاصله ۶ تا ۸ ژوییه به سوال‌ها پاسخ دادند، و ۳.۴۶ درصد نیز ضریب خطا داشت.

به نظر می‌رسد ترامپ جونیور بیش از سایر فرزندان ترامپ علاقه‌مند است ارتباطش را حفظ کند، در حالی که ایوانکا، تیفانی و اریک نسبت به دوران زندگی در کاخ سفید بی‌سروصداتر و تودارترند.

دونالد ترامپِ پسر در رسانه‌های اجتماعی فعال‌تر است، و اغلب شکایت می‌کند که بسترهای رسانه‌های اجتماعی او و پدرش را محدود می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.