دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور در بابلسر برگزار می شود

double-quot
بابلسر – جارپرس – مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور گفت: دهه سوم فروردین ۹۶ دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می شود.

کد خبر : 18659
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دی 1395 - 12:31
دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور در بابلسر برگزار می شود

 

 

به گزارش جارپرس، حسین یحیی زاده با بیان اینکه اولین دور برگزاری این جشنواره سال گذشته در گرگان برگزار شد افزود: این جشنواره امسال با کیفیت بهتر به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار خواهد شد.

 

به گفته او ایجاد انگیزه در خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت و تعامل گسترده تر در حوزه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، بررسی کارشناسانه آثار رسانه ای به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از طریق آموزش و تعامل مستمر، ارزیابی کمی و کیفی فعالیت های خبرنگاران رسانه ها در خصوص پوشش اخبار دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و فراهم سازی زمینه رقابت حرفه ای در رسانه ها را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 

دبیر برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی خبری و تحلیلی دارای مجوز فعالیت، مطبوعات و صدا و سیما با ارائه آثار خود در خصوص پوشش اخبار و رویدادهای دانشگاه مازندران(در سال ۹۵) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

یحیی زاده با اشاره به اینکه آخرین زمان ارسال آثار و مدارک از رسانه ها تا ۳۰ بهمن ۹۵ می باشد، اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این جشنواره نیز، دومین جشنواره معرفی و تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های منطقه(گیلان، گلستان و مازندران)، نمایشگاه دستاوردها، موفقیت ها و فعالیت های روابط عمومی های منطقه، نشست تخصصی مشترک مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های منطقه با اصحاب رسانه های گروهی و کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان دانشگاه ها و پارک ها و خبرنگاران منطقه برگزار خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند جهت دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر در خصوص برگزاری جشنواره مورد نظر ، با شماره تلفن:۳۵۳۳۳۵۳۰-۰۱۱ تماس حاصل فرمایند.

 

او در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یک مرکز علمی و فرهنگی مانند دانشگاه مازندران، بر خود وظیفه می داند در راستای برگزاری این جشنواره از خدمات ارزنده خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آورد.

 

وی، مهمان ویژه این جشنواره را دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.