«دولت مردم» شعار هفته دولت

double-quot تهران - جارپرس - بهادری جهرمی، شعار هفته دولت را «دولت مردم» اعلام کرد.
کد خبر : 98570
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 11:40
«دولت مردم» شعار هفته دولت

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سخنگوی دولت در آغاز نشست خبری هفتگی خود با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت در دولت تاسیس شده و ستادهای مشابهی در سایر دستگاه‌ها و استان‌های مختلف شکل گرفته است. این برنامه‌ها با حضور مقامات مختلف اجرایی انجام خواهد شد و وزرای دولت سفرهایی را در طول این هفته به استان‌ها خواهند داشت و طی آن  هم خدمت را به مردم در شهرهای مختلف ارائه خواهند کرد و هم طرح‌های مربوط به آن استان را افتتاح می‌کنند و البته پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

وی افزود: شعار هفته دولت، شعار «دولت مردم» است و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است. دوم شهریور میثاق با ولایت نام دارد،  سوم شهریور فسادستیزی و عدالت، چهارم شهریور تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم شهریور اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و هشتم شهریور شجاعت و عقلانیت نام‌گذاری شده است.

هفته دولت مجموعا بیش از هزار و ۷۰۰ طرح بهره‌برداری می‌شود

بهادری جهرمی در ادامه یادآور شد: مطابق با اسامی این روزها در کشور طرح‌هایی اجرا خواهد شد. همچنین در هفته دولت مجموعا بیش از هزار و ۷۰۰ طرح به ارزش بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان و هزار و ۶۰۰ میلیون یورو به بهره برداری می‌رسد که این طرح ها از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری شده است و موجب اشتغال بیش از ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

وی یادآور شد: خدمات ویژه‌ای از سوی دولت به مردم در هفته دولت پیش‌بینی شده که پس از تصویب به اطلاع عموم خواهد رسید.

اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان پیش از یک‌سالگی دولت سیزدهم

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: معلمان در حال بارگزاری مدارک طبق زمان‌بندی وزارت آموزش و پرورش هستند. بعد از بیش از ده سال از بلاتکلیفی موضوع رتبه‌بندی معلمان، پیش از یک‌سالگی دولت سیزدهم این وعده رییس جمهوری جامه عمل پوشید و اجرایی شد.

بهادری جهرمی افزود: اساساً آیین‌نامه در چارچوب قانون تدوین می‌شود و امکان خروج از آن را ندارد. اصلاحات و ایرادات آیین‌نامه هم برطرف شده است و سازمان برنامه و بودجه مبلغی را هم به عنوان علی الحساب در اختیار قرار داده که حتی پیش از تکمیل این فرایند، فعلا در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.