دقیقی: پرسپولیس عقب مانده و با تمام قوا به میدان می‌آید/ قرار نیست ضد فوتبال بازی کنیم

double-quot تهران- جارپرس-سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش قرار است موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و برابر پرسپولیس به دنبال اتلاف وقت نیست.
کد خبر : 137183
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 14:52
دقیقی: پرسپولیس عقب مانده و با تمام قوا به میدان می‌آید/ قرار نیست ضد فوتبال بازی کنیم

به گزارش جارپرس از ایسنا، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعدازظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: یک بازی سخت برابر تیمی داریم که مربی خوب و بازیکنان کاربلدی دارد. سعی کردیم نقاط قوت و ضعف حریف را بشناسیم و بتوانیم تاکتیک‌های خود را پیاده کنیم. پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود بازی باکیفیتی ارائه داده اما نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند و به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازیکنان ما ثابت کردند مقابل تیم‌های قدرتمند بازی باکیفیتی ارائه می‌دهند و اولویت ما نمایش بازی زیبا است و در بازی‌های خود حتی به دنبال اتلاف وقت نبودیم. این نشان از شایستگی تیم ما و بازیکنان‌مان می‌دهد و امیدوارم فردا بتوانیم بیش‌تر خودمان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما قبلا مقابل استقلال رونمایی شده‌اند و وقتی تیم برتر میدان بودیم، به حداقل امتیاز راضی شدیم. تیمی که با منفی ۳ امتیاز به لیگ می‌آید و فولاد و ملوان را در شهرهای‌شان شکست می‌دهد، یعنی شایسته است. البته این دلیل نمی‌شود مغرور شویم و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل است و تیم‌های بالای جدول نیاز مبرم به ۳ امتیاز دارند و پرسپولیس هم مستثنی نیست. به هر حال سپاهان تیم باکیفیت و با پتانسیلی نشان داده و استقلال بعد از ابتدای فصل امتیازات خوبی را جمع کرده است. تراکتور بعد از بازی ما، همه بازی‌های خود را برد و پرسپولیس یک مقدار از رقبا عقب مانده و به دنبال جبران است؛ ما به دنبال ضد فوتبال نیستیم و می‌خواهیم مثل بازی‌های قبلی، موقعیت‌های زیادی داشته باشیم و خط دفاعی ما مثل ۳ بازی قبلی، فوق‌العاده عمل کنند.

ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.