0 نظر
151 بازدید

دعوت فراکسیون امید از وزارت اطلاعات برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی

double-quot
تهران – جارپرس – سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: ادعای اسماعیل بخشی یکی از نمایندگان کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه با حضور مسئولان اطلاعات در این فراکسیون بررسی می شود.
کد خبر : 28335
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 8:29
دعوت فراکسیون امید از وزارت اطلاعات برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «فاطمه سعیدی» افزود: در جلسه امروز فراکسیون امید مجلس مقرر شد از مسئولان وزارت اطلاعات برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی یکی از نمایندگان کارگران شرکت صنعتی هفت تپه و حاشیه های ایجاد شده برای وی دعوت شود.
وی همچنین از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: «رضا رحمانی» در این جلسه گزارشی از انتصابات در این وزارتخانه ارائه و اعلام کرد که انتصابات بر اساس شایسته سالاری و توانمندی افراد بوده است.
سخنگوی فراکسیون امید اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز فراکسیون امید گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه ارائه کرد.
سعیدی افزود: رحمانی همچنین گزارشی درمورد پیگیری فساد در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و آخرین وضعیت انتصابات و قیمت کالاها و خودرو ارائه کرد.
وی ادامه داد: رحمانی در اظهارات خود بیان کرد که ملاک انتصابات شایسته سالاری و توانمندی افراد بوده و این موضوع را مدنظر قرار داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.