دعوت دانشگاه شریف از نامزدها برای حضور و اعلام برنامه‌های انتخاباتی

double-quot

تهران – جارپرس -معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف گفت: از ۶ نامزد ریاست جمهوری دعوت می‌کنیم تا در قالب گفتگو یا سخنرانی برنامه‌های انتخاباتی خود را در این دانشگاه اعلام کنند.

کد خبر : 20586
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 11:07
دعوت دانشگاه شریف از نامزدها برای حضور و اعلام برنامه‌های انتخاباتی

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا؛ دکتر سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: دانشگاه‌ها مکان مهمی در ایام انتخابات برای ایجاد شور و نشاط سیاسی به ویژه در نسل جوان هستند.

وی با بیان اینکه پویا و پر نشاط بودن فضای سیاسی دانشگاه ها همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و مدیران ارشد کشوری بوده است گفت: افرادی هم هستند که دوست ندارند فضای دانشگاه سیاسی باشد.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی شریف قبل و بعد از انقلاب و در عرصه دفاع مقدس فضای سیاسی پرشور و بانشاطی داشته است، افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز این دانشگاه فعالیت های گسترده ای خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه از ۶ نامزد ریاست جمهوری دعوت کرده‌ایم تا در این دانشگاه حضور یابند و درباره برنامه‌های انتخاباتی خود صحبت کنند گفت: احترام نامزدها به نسل نخبه و جوان جامعه دانشگاهی در رشد یافتن و پیدا کردن شاخص های انتخابات مؤثر است.

معاون فرهنگی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه امیدواریم نامزدها برای حضور در این دانشگاه پاسخ مثبت دهند زیرا نسل نخبه و جوان نفوذ زیادی در جامعه دارند، تأکید کرد: از ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کنم که به دانشگاه صنعتی شریف بیایند و در قالب گفتگو یا سخنرانی در دانشگاه برنامه های انتخاباتی خود را اعلام کنند.

دکتر حسینی از دیگر برنامه های دانشگاه صنعتی شریف را تشکل های سیاسی چندگانه، جناح ها و احزاب سیاسی برشمرد و افزود: هر روز در کاخ انتخابات دانشگاه شریف بحث های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

وی گفت: از هفته آینده قرار است ستادهای ۶ نامزد انتخابات در بخش دانشجویی تبلیغات خود را آغاز کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر حسینی تأکید کرد: حضور نامزدهای انتخابات در دانشگاه باعث آگاهی ما از برنامه های نامزدها در حوزه علم و دانش می شود که یکی از اولویت های کشور رشد علمی است.

استاد و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه مسئولان وزارت علوم هم به بی طرفی دانشگاه ها تأکید دارند گفت: البته هر کسی ممکن است نظر سیاسی داشته باشد اما مسئولان دانشگاه و به ویژه مسئولان امور سیاسی و فرهنگی دانشگاه ها باید بی طرف باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.