دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مطرح کرد؛

دشمن حماقت کند و درصدد پاسخگوئی برآید، ایران جهنم عظمای دیگری را بر آنها خواهد گشود

double-quot تهران-جارپرس- دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پیامی اعلام کرد: یقین داریم اگر دشمن حماقت کند و در هر سطحی درصدد پاسخگوئی برآید توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران جهنم عظمای دیگری را بر آن ها خواهد گشود.
کد خبر : 140465
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 12:12
دشمن حماقت کند و درصدد پاسخگوئی برآید، ایران جهنم عظمای دیگری را بر آنها خواهد گشود

به گزارش  جاررس از ایرنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پیامی نسبت به اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

خداوند قادر متعال را حمد و ثنای وافر و مستمر می گوئیم که در عصری زندگی می کنیم که ولی فقیه شجاع، دانا، حکیم و جامع الشرایط بر ما ولایت دارد که با فرماندهی کل قوا همواره بزرگترین و برترین اقتدار شرف و عزت را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آورده است.

ایرانی که قرن های گذشته همواره خاک و عزتش به آسانی توسط دشمنان خرد و کلان مورد تعرض قرار گرفته و در هر حادثه دهها هزار کیلومتر از خاکش مورد اشغال و تجاوز و تغییر ماهیت قرار گرفته بود به برکت انقلاب اسلامی و امامت امامین انقلاب اسلامی به مرحله ای از قدرت شکوهمند رسیده که در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی نشیند و دست بر دست نمی نهد که دشمن جرات جسارت های بعدی و تجاوز های بعدی را بیابد.

با افتخار و سر بلندی بر گام های استوار رزمندگان اسلام بوسه شکر و سپاس می زنیم و آغاز عملیات تاریخی و سراسر شوکت و عزت جمهوری اسلامی را محضر حضرت بقیه الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت عظیم الشان ایران و همه ملت های عدالت خواه و آزادیخواه جهان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و یقین داریم اگر دشمن حماقت کند و در هر سطحی درصدد پاسخگوئی برآید توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران جهنم عظمای دیگری را بر آن ها خواهد گشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.