دستگیری ۸ باند حرفه‌ای سرقت منازل پایتخت/ به گاوصندوقهای خانگی اعتماد نکنید

double-quot تهران-جارپرس- رئیس پایش آگاهی تهران بزرگ از دستگیری هشت باند حرفه‌ای سرقت خبر داد و تاکید کرد: نگهداری اموالِ با ارزش در منازل یکی از دلایل اصلی سرقت است.
کد خبر : 133317
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 17:09
دستگیری ۸ باند حرفه‌ای سرقت منازل پایتخت/ به گاوصندوقهای خانگی اعتماد نکنید

به گزارش جارپرس از ایرنا، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه در جریان دستگیری هشت باند حرفه ای سرقت منازل در جمع خبرنگاران، گفت: در روزهای اخیر، پلیس در یک عملیات ۲۴ نفر سارق منازل را دستگیری کرد که از جمله سارقین حرفه ای محسوب می شوند.

وی افزود: این سارقین به صورت حرفه ای و با برنامه ریزی هدفمند اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کردند و سبب ایجاد فضای ناامن در محل سرقت می شدند.

رییس پلیس اگاه تهران بزرگ ارزش اموالی سرقتی را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تمام این سرقت ها با آگاهی کامل سارقین از اموال با ارزش منازل و با برنامه ریزی انجام شد.

سردار گودرزی تاکید کرد: برای جلوگیری از بازگشت این افراد به چرخه سرقت، توافقی با دستگاه قضایی صورت گرفت که اشد مجازات را برای این افراد بدون در نظر گرفتن تخفیف اعلام کنند.

وی همچنین از جلوگیری اعطای مرخصی و رسیدگی خارج از نوبت پرونده سارقین خشن و باندی طبق توافق با دستگاه قضا خبر داد.

به گاوصندوق خانگی اطمینان نکنید

رییس پلیس اگاهی تهران بزرگ همچنین به مردم هشدار داد: منازل جای نگهداری اشیا و اموال با ارزش نیست و به گاوصندوق های خانگی اعتماد نکنند.

سردار گودرزی یکی از عوامل نگهداری اشیای قیمتی در منازل را ناشی از اتفاق سرقت از یکی از بانک ها در چند سال پیش دانست و گفت: به مردم این اعتماد را می دهیم که با هماهنگی بانکهای دارای صندوق امانات، دیگر اتفاقی نخواهد افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.