0 نظر
189 بازدید

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیون تومانی تلفنی _ پیامکی در بابلسر

double-quot
بابلسر – جارپرس – فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: کلاهبردار ۱۰۰ میلیون تومانی تلفنی _ پیامکی در بابلسر شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : 26264
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 14:14
دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیون تومانی تلفنی _ پیامکی در بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی به بهانه برنده شدن افراد را به پای دستگاه خودپرداز کشانده و مجموعا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، سرهنگ رضوانی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
به گفته رئیس پلیس بابلسر؛ متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از مردم با تماس هایی مبنی بر برنده شدن و ارسال پیامک به آنان اعتراف کرد.
رضوانی ضمن اشاره به اینکه، هرگز نباید به پیامک‌های غیر واقعی و پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه توجه کرد هشدار داد: شهروندان به پیامک‌هایی که به شیوه‌های مختلف مانند: اعلام برنده شدن در مسابقات و قرعه‌کشی‌ها، امور خیریه و مواردی از این دست که اطلاعات کارت بانکی افراد را درخواست می‌کنند، اعتماد نکرده و به آنها پاسخ ندهند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر همچنین از دستگیری ۵۹ نفر از عاملان ایجاد ناامنی(عاملان افیونی، سارقان و مجرمان) کشف ۷ کیلوگرم موادمخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از این افراد در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کشف ۶ فقره سرقت داخل خودرو، ۳ فقره کیف قاپی، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت سیم کابل برق و نیز دستگیری سارق خودرو با ۳ فقره سرقت و دستگیری سارق دوچرخه و کشف ۳ دستگاه دوچرخه، از دیگر موفقیت های اجرای این طرح می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.