دستگیری کارمند متخلف گلستانی در حال اخذ رشوه

double-quot تهران - جارپرس - رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به جدیت دستگاه قضا در برخورد با فساد اداری، گفت: کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک استان گلستان دستگیر شد.
کد خبر : 76312
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 23:19
دستگیری کارمند متخلف گلستانی در حال اخذ رشوه

 

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، حیدر آسیابی با اشاره به اینکه مردم امروز از همه ما انتظار دارند تا با جدی با هرگونه فسادی مبارزه و مقابله کنیم، اظهار کرد: دستگاه قضایی که خود را خادم مردم می داند در برخورد با متخلفان در هر جایگاهی که باشند هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه عزم ما برای برخورد با فساد اداری در استان گلستان بسیار جدی است، افزود: ما معتقد هستیم برخورد با فساد هر قدر مقتدرانه تر و منطبق تر بر قانون باشد مردم را امیدوارتر کرده و بستر را برای رشد و توسعه پایدار استان هموارتر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک این استان خبر داد و گفت: این فرد در ازای انجام وظایف قانونی خود که باید به صورت کاملا روتین آنها را انجام می داده، از مراجعان درخواست رشوه می‌کرده است.

آسیابی با تاکید بر اینکه با رصد اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان، این فرد در حال دریافت رشوه در بندرترکمن دستگیر شد، ادامه داد: بسیاری از این موارد توسط همکاری و اطلاع مردم عزیر به دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی شناسایی می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و شواهد و مستندات خود در مواردی مانند تخلفات کارکنان و کارچاق‌کنی را به رابطان حفاظت و اطلاعات مستقر در دادگستری‌ها و دادسراهای سراسر استان گلستان ارائه کنند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با نظارت عمومی مردم بر مسئولان به سمت استانی عاری از فساد اداری حتی به اندازه یک مورد پیش برویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.