شرخر ۱۰۰ میلیارد ریالی در تهران دستگیر شد

double-quot تهران - جارپرس - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خرید چک‌های سرقتی اقدام به اخاذی و شرخری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر : 113665
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 23:38
شرخر ۱۰۰ میلیارد ریالی در تهران دستگیر شد

 

به گزارش جارپرس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک مرد و فروش چک‌های سرقتی به غیر، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به متواری بودن متهم تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم، اقدام به خرید چک‌های سرقتی اخاذی از صاحب چک‌ها کرده است. این فرد در نهایت با انجام اقدامات فنی و پلیسی از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و سرانجام پس از اخذمجوز قضایی از سوی ماموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم ۳۹ سال سن داشت، گفت:‌ در حین دستگیری مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد زیادی چک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون در این پرونده بیش از ۴۰ شاکی و مالباخته مورد شناسایی قرار گرفته است، گفت:‌در این خصوص پرونده ای برای متهم تشکیل و او به همراه پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.