0 نظر
13 بازدید

دستور فوری استاندار مازندران برای پیگیری و حل مشکلات باشگاه نساجی

double-quot ساری جارپرس- استاندار مازندران با صدور نامه‌ای به علی رجبی وندچالی بر لزوم پیگیری و حل مشکلات باشگاه نساجی تاکید کرد و دستور داد تا مسائل پیش روی این باشگاه با قید فوریت پیگیری شود.
کد خبر : 142334
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 17:57
دستور فوری استاندار مازندران برای پیگیری و حل مشکلات باشگاه نساجی

به گزارش جارپرس از روابط عمومی استانداری مازندران ، یوسف نوری امروز -شنبه- با توجه به تصمیم اخیر مالک باشگاه نساجی برای واگذاری امتیاز این باشگاه به دلیل برخی چالش‌ها و مشکلات، در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پیگیری فوری و حل مشکلات و مسائل پیش روی این باشگاه شد.

نماینده عالی دولت در مازندران در این نامه ضمن قدردانی از زحمات مالک باشگاه نساجی تاکید کرد که با قید فوریت مشکلات مد نظر مدیران نساجی بررسی و اقدامات لازم برای رفع این مسائل اتخاذ شود.

نوری در این نامه که با قید «آنی و حائز اهمیت» صادر کرده است، نوشت:

«با عنایت به تصمیم جناب آقای حدادیان، مالک محترم باشگاه نساحی مبنی بر واگذاری این باشگاه به دلیل هزینه‌های هنگفت و تحمیل زیان‌های مالی به ایشان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نامبرده که با وجود همه دشواری‌ها و مشکلات موجود، باشگاه را در فراز و نشیب‌های لیگ برتر به ویژه در سال جاری حفظ نموده‌اند و موجب تقویت شادی و امید در نزد هواداران بزرگ نساجی شده‌اند، سریعا و با قید فوریت؛ ترتیبی اتخاذ شود تا با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی‌هایی که برای هواداران و مردم ورزش‌دوست مازندران به وجود آمده است، ضمن احصاء مسائل و مشکلات مبتلابه این باشگاه، راهکارهای لازم در جهت رفع آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.»

استاندار مازندران ۲۲ خرداد نیز در بازدیدی که از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشت پس از بررسی آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات زمین خانگی نساجی، دستور داد تا مشکلات این ورزشگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیگیری و رسیدگی شود.

جمعه گذشته -یکم تیر- باشگاه نساجی خبری با موضوع واگذاری امتیاز نساجی را به نقل از مدیرعامل این باشگاه در اختیار رسانه‌ها گذاشت که انتشار آن واکنش‌ها و نگرانی‌های زیادی را بین فوتبال‌دوستان مازندران و هواداران این تیم ایجاد کرد.

مالک باشگاه نساجی و مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا این باشگاه پرطرفدار را به دلیل آن‌چه که کم‌توجهی برخی مسئولان و اجحاف در حق این باشگاه خصوصی بیان کرده‌اند واگذار کنند.

پس از این تصمیم، ساکت الهامی سرمربی نساجی که با کادر مدیریتی این تیم برای هدایت نساجی در لیگ بیست‌وچهارم به توافق رسیده بود نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از هواداران نساجی خداحافظی کرد و شرایط نساجی بغرنج‌تر شد.

تصمیم به واگذاری باشگاه نساجی توسط مالک فعلی این تیم یعنی «رضا حدادیان» یک بار دیگر نیز در ۱۶ آبان ۱۴۰۲ اتخاذ شده بود. اما آن تصمیم عملی نشد و حدادیان همراه با کادر مدیریت‌اش با تمام توان به تیمداری ادامه دادند.

اما به نظر می‌رسد این بار مسئولان باشگاه تصمیم جدی برای این اقدام دارند. خبر واگذاری باشگاه نساجی را مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده اعلام کرده است. حمیدرضا بایندریان عنوان کرده که مجموعه مدیریتی باشگاه تصمیم قطعی برای واگذاری گرفته است.

مدیران این باشگاه با گلایه از برخی کم‌توجهی‌های مسئولان برای حمایت از این تیم و تجهیز و مناسب‌سازی ورزشگاه شهید وطنی معتقدند که نساجی از حداقل‌ احترام‌ها از سوی مسئولان استان نیز محروم است.

تیم فوتبال نساجی مازندران که در فصل اخیر فوتبال یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور شرایط نامساعدی را تجربه کرد و تا مرز سقوط از لیگ برتر ه مپیش رفت. اما با حمایت مالک باشگاه و تغییر در کادر فنی امتیاز حضور این تیم در لیگ برتر حفظ شد و نساجی از سقوط به لیگ آزادگان فرار کرد.

به گزارش ایرنا، مالکیت باشگاه نساجی مازندران آذر ۱۳۹۸ با واگذاری سهام فرهاد صنیعی‌فر به رضا حدادیان از حالت مشترک بین این دو سرمایه‌گذار خارج شد و به طور کامل در اختیار حدادیان قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.