0 نظر
187 بازدید

دستورالعملی مبنی بر برگزاری امتحانات حضوری دریافت نکرده‌ایم

double-quot تهران - جارپرس - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: تاکنون دستورالعملی مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات به دست من نرسیده‌ است.
کد خبر : 52129
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 12:27
دستورالعملی مبنی بر برگزاری امتحانات حضوری دریافت نکرده‌ایم

به گزارش جارپرس از ایسنا، دکتر حسن ساری‌خانی اظهار کرد: مسئله‌ برگزاری حضوری کلاس‌ها و امتحانات فقط در حد یک مصاحبه از طرف معاون آموزشی وزارت علوم بوده و ما تا الان دستورالعملی مبنی بر حضور دانشجویان در دانشگاه دریافت نکردیم.

ساری‌خانی تصریح کرد: به علت تعطیلات نوروز، شورای آموزشی دانشگاه برگزار نشده و ما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نکردیم اما برگزاری حضوری کلاس‌های عملی نسبت به امتحانات پایان‌ترم برای ما در اولویت است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم بتوانیم کلاس‌های عملی را به صورت گروه‌بندی برگزار کنیم تا مشکلی از جهت اسکان رانشجویان در خوابگاه‌ها نداشته باشیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا خاطرنشان کرد: دو ماه و ۲۰ روز تا برگزاری امتحانات فاصله داریم و از الان نمی‌توانیم برای آن زمان تصمیم‌گیری کنیم چون ممکن است شرایط کرونایی متفاوت باشد بنابراین در مرحله اول اولویت ما برگزاری کلاس‌های عملی به صورت خیلی کنترل شده‌است.

وی در پایان تأکید کرد: پس از تعطیلات، برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی ادامه دارد و احتمال حضور دانشجویان در دانشگاه برای برگزاری کلاس و امتحانات بسیار کم است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.