بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی در شهرستان بابلسر اجرا شد

double-quot
بابلسر – جارپرس – رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 27457
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 8:50
بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی در شهرستان بابلسر اجرا شد

یاسر ابراهیم زاده شرمه در آیین تجلیل از دست اندرکاران دومین المپیاد ورزش های آبی – ساحلی در بابلسر گفت: در هفته تربیت بدنی امسال بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی در سطح شهرستان بابلسر اجرا شد در صورتی که در سطح استان مازندران، در ۱۰ شهرستان ۱۰۰ برنامه به مرحله اجرا در آمد که این نشان از تلاش همه هئیت های ورزشی شهرستان می باشد.
وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی با همه مشقت ها در مرداد امسال به اجرا درآمد خواستار آن شد بابلسر مرکز ورزشهای آبی – ساحلی شود.
ابراهیم زاده اظهارداشت: شهرستان بابلسر جز ۴ ضلع ورزش مازندران محسوب می شود. اگر اتحاد و انسجام بین ورزشکاران و هیئت های ورزشی ادامه پیدا کند این شهر شاهد دریافت مدال های بروز خواهد بود.
وی ادامه داد: تیم کاری من از ابتدای حضورم تا روزی که تودیع میشوم باید در اختیار شهروندان باشد. از هئیت های ورزشی تشکر می کنم که واقعا در اختیار بودند و هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه؛ شهرستان بابلسر همه مکانیزم کاری-ورزشی یک شهر پر مدال را داراست اضافه کرد: مقیاس آمار حضور ورزشکاران نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ( از ابتدا تا پایان شهریور سالجاری ) ۶۰ درصد افزایش داشته است. این آمار نشان دهنده آن است که بستر فراهم شد و مردم حضور پیدا کردند.
به گفته او: پروژه های نیمه تمام مانند اسکله قایقرانی که از نظر ظاهر و تجهیزات جز بزرگترین سایت قایقرانی مازندران محسوب می شود، بعد از ۷ سال به افتتاح و بهره برداری رسید که بدین ترتیب پروژه های اداره ورزش و جوانان تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
بنا به گفته او: یک شهرستان به پروژه های ورزشی و اماکن ورزشی موفق می شود.
ابراهیم زاده شرمه گفت: آمار مدال آوران بابلسر در مسابقات آسیایی و بین المللی، تا پایان شهریور ۱۷ مدال رنگارنگ بود که با این آمار رکورد سال قبل و امسال زده شد.
او اذعان داشت: ادامه ۳ رویداد مهم سطح ملی شامل: المپیاد آبی، مسابقات تورنمت چهار جانبه و تور والیبال تک ستاره در شهرستان بابلسر در حوزه خود در این بخش بی نظیر درخشید.
وی همچنین از افتتاح ساختمانی خبرداد که روز پنجشنبه سوم آبان، ۱۲ هئیت ورزشی در آن مستقر و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. ابراهیم زاده تاکید کرد: تا پایان سال دفاتر همه هئیت های ورزشی افتتاح و همه آنان در دفاتر خود مستقر خواهند شد.
وی یادآورشد: در راستای ارتقای کیفی ورزش شهرستان، با وجود منابع کم مالی از ظرفیت امام جمعه، نماینده مردم بابلسر در مجلس، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر استفاده خواهیم کرد.
او افزود: شهرستان بابلسر در حوزه مدال آوری مسابقات آسیایی با اعزام ۴ ورزشکار، ۳ ورزشکار بابلسری صاحب مدال شدند که این آمار مدال آوری بیش از ۷۰ درصد می باشد و این بیانگر آن است که بابلسر آمادگی لازم برای کسب مدال های المپیکی را نیز داراست.
ابراهیم زاده همچنین با بیان اینکه امسال پروژه زخمی نداریم تصریح کرد: سال آینده باید پروژه های جدید ایجاد کنیم. او در حوزه جوانان نیز اظهارداشت: به بیش از ۱۰ نفر از جوانان وام اشتغال تعلق گرفت که این وام ها تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خاطرنشان کرد: اداره ورزش خانه ورزش هر شهرستان است مشکلات ورزش باید در اداره ورزش حل شود. در دهه فجر امسال برنامه های خوبی خواهیم داشت و ۲ پروژه دیگر هم تا پایان سال افتتاح خواهد شد. به گفته ابراهیم زاده؛ بیش از ۵۰ مسابقات کشوری در شهرستان برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: من هم روزی تعویض می شوم، تغییراتی که در روسای هئیت ها شد از نگاه خشم و کینه نیست، بلکه استفاده از ظرفیت افراد تازه نفس و بهره مندی از توانمندی دیگران می باشد.
شایان ذکر است؛ بزرگترین سایت قایقرانی مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. این پروژه که به نام شهید برزو آقایی نامگذاری شد، با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۱۹ متر مربع و زیربنای ۶۲۷ متر مربع پس از مدت ۷ سال به بهره برداری رسید. در این مراسم نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار بابلسر، رئیس شورای شهر بابلسر، معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.