درگیری خونین در مسابقات کشتی اردبیل!

double-quot تهران - جارپرس - رقابت‌های قهرمانی کشتی استان اردبیل با درگیری گسترده و جنجال در سالن مسابقات به پایان رسید.
کد خبر : 76139
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 15:03
درگیری خونین در مسابقات کشتی اردبیل!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، پس از درگیری هفته گذشته در رقابت‌های کشتی قهرمانی خوزستان که با ضرب و شتم یکی از داوران همراه بود، این‌بار نیز در جریان رقابت‌های کشتی قهرمانی استان اردبیل، زد و خورد میان کشتی‌گیران و طرفدران‌شان، باعث زخمی شدن چند نفر با چاقو و اجسام سخت شد.

عبدالرضا اقبال رییس هیات کشتی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: ۲ کشتی‌گیر که از مسابقات سال قبل با هم خصومت شخصی داشتند باعث و بانی این درگیری شدند و کار به درگیری شدید میان آن‌ها و طرفداران‌شان انجامید.

رییس هیات کشتی اردبیل درباره زخمی شدن چند نفر در جریان این درگیری با سلاح سرد، گفت: متاسفانه یک نفر بر اثر اصابت چاقو از ناحیه صورت دچار جراحت عمیق شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد. فرد ضارب نیز از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد و پس از یک شب حضور در بازداشتگاه، با وثیقه سنگین تا رسیدگی قانونی آزاد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به استفاده از سلاح سرد در این درگیری‌ها، چرا نسبت به تفتیش بدنی تماشاگران برای حضور در سالن مسابقات، اقدام نشده است، خاطرنشان کرد: بله متاسفانه این کار انجام نشد. به هر حال این حادثه تلخ برای ما تجربه شد تا در رویدادهای بعدی جلوی این قبیل اتفاقات را بگیریم. تفتیش بدنی تماشاگران پیشنهاد خوبی است و از این پس قطعا این موضوع رعایت خواهد شد.

اقبال در پایان گفت: مشکلی در برگزاری مسابقات به لحاظ فنی و داوری نبود اما متاسفانه این اتفاق مسابقات را تحت تاثیر قرار داد. زمانی که یکی از کشتی‌گیرها از سوی کشتی‌گیر دیگر و طرفدارانش در سالن تهدید می‌شود، این موضوع را به ما یا ماموران نیروی انتظامی حاضر در سالن اطلاع نمی‌دهد تا با آن‌ها برخورد کنیم، که همین امر زمینه درگیری ها را پدید می‌آورد. تعداد تماشاگران حاضر در سالن نیز بیش از ظرفیت سالن بود بگونه ای که تعداد زیادی از تماشاگران در کنار تشک حضور داشتند و همین امر نیز باعث تشدید درگیری‌ها و هجوم طرفین درگیری به وسط تشک مسابقات شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.