دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی ۲۰۲۲ و بازیهای آسیایی

double-quot تهران - جارپرس - همزمانی رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و رقابت های کشتی بازی های آسیایی که تنها ۳ روز پس از مسابقات قهرمانی جهان آغاز می شود، شرایط سختی را پیش روی کشتی ایران قرار خواهد داد.
کد خبر : 73830
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 8:41
دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی ۲۰۲۲ و بازیهای آسیایی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، رقابت های کشتی قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۷ شهریور سال آینده به میزبانی بلگراد پایتخت صربستان برگزار می شود و آزاد و فرنگی کاران ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

اما در شرایطی این رقابتها در سال آینده برگزار می شود که بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ چین نیز همزمان با این رقابت ها برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بازی های آسیایی تنها ۳ روز پس از پایان رقابتهای قهرمانی جهان و از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر در چین برگزار خواهد شد.

با این شرایط، فدراسیون کشتی چاره ای جز تشکیل دو تیم ملی در هر دو رشته آزاد و فرنگی نخواهد داشت، چرا که عملا امکان اینکه تیم های ملی به محض پایان رقابت های قهرمانی جهان عازم بازی های آسیایی شوند، وجود ندارد.

اهمیت هر دو رویداد برای ورزش ایران، کار تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را برای حضور قدرتمند در رقابتهای قهرمانی جهان و بازی های آسیایی سخت می کند و لازم است کادر فنی تیم های ملی از هم اینک برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی دو تیم ملی برای حضور در این دو رویداد را انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.