درخواست قالیباف از دولت برای قرنطینه و اجرای کامل محدودیت‌های کرونایی

double-quot تهران - جارپرس - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما متوجه وضعیت سخت اقتصادی هستیم و باید بگویم که همه توان مجلس و دولت حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا خواهد بود.
کد خبر : 53912
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 فروردین 1400 - 13:33
درخواست قالیباف از دولت برای قرنطینه و اجرای کامل محدودیت‌های کرونایی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تسلیت شهادت سردار محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایشان را از سال ۱۳۶۲ می شناسم و باید بگویم که فردی متدین و انقلابی بود که حتی قبل از انقلاب در مبارزات حضور داشت. با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به سپاه پاسداران وارد شد و در دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ حضور کامل داشت.

قالیباف ادامه داد: سردار سید محمد حجازی در دهه ۷۰ در راستای شکل گیری نیروی مقاومت بسیج تلاش کرد و زمانی رییس ستاد و زمان دیگری جانشین بودند. می توان گفت که سازمان بسیج امروز را به نوعی مدیون زحمات این عزیز هستیم. ایشان این توفیق را پیدا کرد که در ماجرای داعش و مدافعین حرم به نیروی قدس وارد شد و در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار ایشان بودند. متاسفانه این دوست عزیز و ارزشمند خود را از دست دادیم و پیکر این شهید عزیز در استان اصفهان تشییع شد به همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان نیز عرض تسلیت و تعزیت دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: بسیاری از شهرها و شهرستان ها وضعیت قرمز دارند و در شرایط سختی هستیم. از دولت می خواهم که در بحث کنترل، قرنطینه و اجرای محدودیت ها کوشا باشد. امیدوارم با اجرای کامل محدودیت ها بتوانیم روند رشد این بیماری و آسیب را متوقف کنیم.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بیان کرد: ما متوجه وضعیت سخت اقتصادی هستیم و باید بگویم که همه توان مجلس و دولت حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا خواهد بود. امیدواریم حمایت های خوبی از این مشاغل داشته باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در مورد تعطیلی دو هفته مجلس گفت: من در رسانه ها دیدم که گفتند مجلس در هفته آینده تعطیل است، باید بگویم مجلس در حقیقت تعطیل نیست ماجرا این است که ما در هفته آینده به خاطر شرایط کرونایی تنها جلسات علنی صحن مجلس را تعطیل کردیم تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنیم، اما نمایندگان در تهران حضور دارند و هم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و هم رسیدگی به امور قوه مقننه سفر نخواهند کرد و در مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

قالیباف در پایان اظهار کرد: کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اقتصادی، انرژی و بهداشت و درمان جلساتی برای رسیدگی به امور کشور با رعایت کامل پروتکل بهداشتی خواهند داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.