درخواست رسمی امارات برای افتتاح سفارت در تل‌آویو/ امضای ۴ توافقنامه همکاری

double-quot تهران - جارپرس - وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز، سه‌شنبه اعلام کرد، مقامات امارات رسما درخواست افتتاح سفارت خود در سرزمین‌های اشغالی را مطرح کردند. همچنین مقامات دو طرف امروز چهار توافقنامه همکاری را در فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو امضا کردند.
کد خبر : 35268
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 مهر 1399 - 19:49
درخواست رسمی امارات برای افتتاح سفارت در تل‌آویو/ امضای ۴ توافقنامه همکاری

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری النشره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نماینده وزارت خارجه امارات درخواست رسمی را به گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درخصوص افتتاح سفارت امارات در تل‌آویو تقدیم کرد.

نماینده وزارت خارجه امارات در این درخواست رسمی اعلام کرد: “چقدر گواراست صلحی که درهای همکاری و خیر و برکت را به روی ساکنان منطقه باز خواهد کرد و بیایید روی تقوا و خوبی که خداوند سفارش فرموده همکاری کنیم”.

تقدیم این درخواست رسمی در حاشیه اولین سفر هیئت دولتی امارات به سرزمین‌های اشغالی در مراسم ضیافت ناهار صورت گرفت که شاهد امضای چهار توافقنامه همکاری بود.

همچنین روسیا الیوم گزارش اداد، عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات در پیامی شخصی به اشکنازی خواستار افتتاح دو سفارتخانه در تل‌آویو و ابوظبی در نزدیک‌ترین زمان ممکن شد.

عبدالله بن زاید در این پیام آورده است: تمام تلاش خود را برای تقویت همکاری بین دو طرف به کار می‌گیرم و من اطمینان کامل به حمایت مطلق شما برای افتتاح دو سفارتخانه در تل‌آویو و ابوظبی دارم.

امارات و رژیم صهیونیستی توافقات دو جانبه در زمینه پروازهای هوایی، لغو روادید، حمایت از سرمایه‌گذاری و همکاری در زمینه علوم و تکنولوژی امضا کردند.

این توافقنامه‌ها را از طرف رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتس وزیر دارایی، مری رگیو، وزیر حمل و نقل، یزهار شای وزیر علوم تکنولوژی و شلومو مور-یوسف، مدیرکل سازمان جمعیت امضا کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.