0 نظر
173 بازدید

درخواست تحصیل در کشورهای گران به یک دهم رسید

double-quot
تهران – جارپرس – دبیرکل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور، اظهار کرد: در پی نوسانات ارزی، تقاضای دانشجویان برای تحصیل در برخی کشورهای گران مثل کانادا، انگلیس، آمریکا و استرالیا به یک دهم رسیده است.
کد خبر : 28280
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 دی 1397 - 9:33
درخواست تحصیل در کشورهای گران به یک دهم رسید

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سعید سمیعی روز سه شنبه افزود: به علت نوسانات ارزی و کاهش مراجعات دانشجویان به موسسات اعزام دانشجو به خارج، فعالیت برخی از این مراکز عملاً با تعطیلی مواجه شده است.
دبیرکل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجو به خارج با اشاره به تاثیر غیرمستقیم نوسانات ارزی در تحصیل خارج از کشور، خاطرنشان کرد: برخی دانشجویان با توان مالی کافی و با همین نرخ فعلی ارز، هنوز هم برای تحصیل به خارج از کشور می روند اما ناامنی روانیِ متاثر از نوسانات ارزی همراه آنان است. آنها نمی دانند در بازه زمانی تحصیل شان چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.
وی از سازمان امور دانشجویان خواست با توجه به شرایط ویژه این موسسات و کاهش تعداد مراجعات، تمهیداتی برای ادامه فعالیت این موسسات اندیشیده شود.
یادآور می شود: بر اساس تازه ترین بروز رسانی های سازمان امور دانشجویان، هم اکنون ۱۲۳ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج فعال هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.