0 نظر
128 بازدید

درخواست اوکراین از یوفا و فیفا برای لغو دیدار روسیه – بوسنی

double-quot تهران - جارپرس - فدراسیون فوتبال اوکراین ضمن ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بوسنی، یوقا و فیفا بر لغو دیدار دوستانه روسیه و بوسنی تاکید کرد.
کد خبر : 101034
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 10:50
درخواست اوکراین از یوفا و فیفا برای لغو دیدار روسیه – بوسنی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، اتحادیه فوتبال اوکراین  با درخواست از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خواستار جلوگیری از بازی دوستانه روسیه و بوسنی و هرزگوین شد که قرار است ۲۸ آبان  در سن پترزبورگ برگزار شود.

اتحادیه فوتبال اوکراین هم‌چنین نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بوسنی ارسال کرد. سران فوتبال اوکراین معتقدند که تصمیم فدراسیون بوسنی برای برگزاری این مسابقه به نظر می‌رسد با هدف حمایت از عملیات نظامی در اوکراین است. در این نامه آمده است: ما از شما می‌خواهیم در تصمیمی که به تصویر کشور شما و روابط بین فدراسیون‌های ما آسیب می‌زند، تجدید نظر کنید.

چند روز گذشته بود که اتحادیه فوتبال بوسنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بوسنی پیشنهاد بازی دوستانه بین‌المللی با روسیه را پذیرفته است. تصمیمی که باعث شد ستاره‌های این تیم از جمله ادین ژکو و میرالم پیانیچ به برگزاری آن اعتراض کنند.

رادیو سارایوو گزارش داد که تصمیم برای برگزاری بازی با روسیه توسط کمیته اضطراری اتحادیه فوتبال بوسنی اتخاذ شده است. پنج عضو کمیته (ویکو زلیکوویچ، ایوان بیوس، میلوش برکیچ، دراگان سولدو و فواد چلپا) رای موافق دادند و یک نفر مخالف بود. تنها کسی که رای منفی داد، عرفان دوریچ، نایب رییس اتحادیه فوتبال بوسنی بود.

به نوشته این سایت روسی، یوفا هیچ مشکلی در برگزاری دیدار روسیه و بوسنی ندیده است. بازی‌های دوستانه در حیطه مسئولیت یوفا نیست. بنابراین، هرگونه مجوز برای برگزاری در چنین بازی‌های دوستانه‌ای در اختیار یوفا نیست.

به گزارش ایسنا، پیش از این سایت فدراسیون فوتبال روسیه از برگزاری دیدار دوستانه با ایران خبر داده بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.