درج نمره منفی و کسر امتیاز در رتبه بندی نهایی معاونتهای غیر فعال در بارگذاری شاخص ها

double-quot
تهران – جارپرس – مدیر کل دفتر برنامه ریزی،پایش، بهبود فرآیندها و امور استانها درجلسه جمع بندی و ویرایش نهایی وچاپ مجدد کتاب دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه غذا ودارو با انتقاد از عدم مشارکت فعال برخی معاونتها دربارگذاری شاخص ها در سامانه از درج نمره منفی و عدم کسب امتیاز این بخش در رتبه بندی نهایی معاونتهای مذکورخبر داد.

کد خبر : 19846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 10:37
درج نمره منفی و کسر امتیاز در رتبه بندی نهایی معاونتهای غیر فعال در بارگذاری شاخص ها

 

 

به گزارش جارپرس به نقل از ایفدان، در این جلسه که به ریاست دبیر ستاد کشوری دستاوردهای سازمان غذا و دارو در دولت تدبیر و امید در حوزه غذا ودارو تشکیل و مستندات نهایی توسط نمایندگان ادرات کل ارائه گردید.

 

در ابتدای این جلسه مهندس عباس مهدیزاده ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همه اعضای ستاد جهت تلاش در برگزاری همایش دستاوردها بویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران که میزبانی مراسم را بر عهده داشت مقرر کرد مطالب برای جایگزین و تکمیل کردن کتاب دستاوردها پس از جمع بندی و تصمیم گیری نهایی به اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانها تحویل گردد.

 

همچنین اعضای کمیته ضمن تشکر از اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانها و روابط عمومی سازمان و دیگر دست اندرکاران موضوعاتی از قبیل افزایش تیراژ کتب دستاورد برای ارائه به سازمانها، نهادها، ارگانها، انجمن ها و سندیکاهای غذایی، دارویی، غذایی، تجهیزات پزشکی و مکمل و دارو های طبیعی و سنتی کشور، تهیه فایل الکترونیکی کتاب و ترجمه آن به دو زبان عربی و انگلیسی و بارگذاری آن در سایت سازمان بمنظور بازدید همگانی مطالبی ایراد نمودند.

 

از دیگر مطالب مطرح شده توسط اعضای ستاد، برگزاری سالانه چنین همایشهایی بود که بازتاب مثبتی را برای سازمان غذا و داروبه همراه داشت.

 

در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانها با اشاره به بررسی نتایج بارگذاری مستندات شاخص های خود ارزیابی معاونتهای غذاودارو در دوره های شش ماهه اول و سه ماهه سوم پرداخت و درخصوص بارگذاری دوره سوم شاخص های خودارزیابی در سالجاری عنوان داشت:علی رغم پیگیری های مکرر متاسفانه برخی معاونتهای غذا و دارو در دوره های مذکور یا مشارکت فعال نداشتند و یا مستندات خود را به صورت ناقص در سامانه بارگذاری نموده اند.

 

مهندس عباس مهدیزاده اضافه کرد: معاونت های مذکور علاوه بر بارگذاری دوره سوم شاخص ها می باید اطلاعات و مستندات دوره های اول، دوم و سوم را نیز به صورت کامل و سالیانه همانند سنوات گذشته در این دوره بارگذاری نمایند.

 

وی همچنین در هشدار به معاونتهایی که در بارگذاری مستندات دوره های مذکور مشارکت فعال نداشته اند خاطر نشان ساخت: آنها علاوه بر اخذ نمره منفی، مشمول عدم کسب امتیاز این بخش در رتبه بندی نهایی آن معاونت خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.