0 نظر
184 بازدید

درایام نوروز ۱۴ هزار ایرانی برای سفر به آذربایجان روادید دریافت کردند

double-quot
باکو – جارپرس – سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز گفت: در ایام نوروز امسال، ۱۴هزار نفر از ایران برای سفر به جمهوری آذربایجان از کنسولگری این کشور روادید دریافت کردند.

کد خبر : 20070
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فروردین 1396 - 7:07
درایام نوروز ۱۴ هزار ایرانی برای سفر به آذربایجان روادید دریافت کردند

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از خبرگزاری ‘ آپا ‘ جمهوری آذربایجان، علی النقی حسین اف افزود: افزایش تعداد سفرهای گردشگری از ایران به جمهوری آذربایجان نشانگر سطح بالای روابط دو کشور است.
به گفته حسین اف در ایام نوروز در خصوص صدور روادید در اسرع وقت برای شهروندان ایرانی اقدام و به تمامی درخواست ها رسیدگی شد.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۲۰۱۶ میلادی برای ۵۰ هزار شهروند ایرانی جهت سفر به جمهوری آذربایجان روادید صادر شده است.
حسین اف گفت: در حال حاضر روابط جمهوری آذربایجان و ایران که از مشترکات تاریخی، فرهنگی و دینی زیادی برخوردار هستند، در سطح بالایی است و سفرهای متقابل رئیسان جمهوری دو کشور و اسناد امضا شده بیانگر این امر است.
وی توسعه روابط اقتصادی میان جمهوری آذربایجان و استانهای مختلف جمهوری اسلامی ایران، سازماندهی سفرهای استانداران استانهای ایران به جمهوری آذربایجان، ارایه خدمات کنسولی برای اتباع دو کشور ، ترویج روابط فرهنگی و بشردوستانه و گردشگری و صدور روادید برای شهروندان ایرانی را از مهم ترین فعالیت سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.