دبیر فدراسیون هندبال: با سختگیری‌ها اکثر تست‌ها منفی بود/ تکلیف تیم دشتستان هنوز مشخص نیست

double-quot تهران - جارپرس - حمیدرضا عزتی گفت: با توجه به سخت‌گیری‌هایی که طبق پروتکل‌های بهداشتی مصوب انجام شد اکثر تست‌های افراد حاضر در لیگ بانوان منفی بود و مشکل خاصی در روند برگزاری مسابقات لیگ برتر نیست.
کد خبر : 35317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 7:46
دبیر فدراسیون هندبال: با سختگیری‌ها اکثر تست‌ها منفی بود/ تکلیف تیم دشتستان هنوز مشخص نیست

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، دبیر فدراسیون هندبال در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: در حال برگزاری مسابقات بانوان هستیم. همه چیز خوب پیش می‌رود و مشکلی نیست. همه افراد حاضر در مسابقات تست کرونا داده‌اند و تقریبا مشکلی وجود نداشت. ۸ تیم در این مسابقات حضور دارند. تمامی افراد حاضر طبق قوانین ۲۴ ساعت قبل از شروع  مسابقات توسط آزمایشگاه مورد تائید فدراسیون در داخل فدراسیون تست PCR دادند. حتی زمان‌بندی شده بود که در حین انجام تست تراکم ایجاد نشود.

عزتی افزود: خوشبختانه با توجه به پیشگیری‌ها و سختگیری‌هایی که طبق پروتکل‌ بهداشتی در ماه‌های قبل انجام شد و باشگاه‌های حاضر در لیگ نیز نهایت همکاری را با فدراسیون جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند اکثر تست‌ها منفی بود. تنها ۲ تا سه مورد تست مثبت را شاهد بودیم که از میان ۵۰۰ تست دو سه نفر عدد خاصی نیست و به شمار نمی‌آید. نفراتی هم که تستشان مثبت شد به سرپرستان تیم اعلام کردیم تا آن‌ها را قرنطینه کنند. بعد از اینکه پاسخ نهایی تست مشخص شد آن فرد از جمع سایر هم تیمی ها جدا و به استانش فرستاده شد.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص نتیجه جلسه کمیته انضباطی برای تیم ستارگان دشتستان که در دور نخست مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر غایب بود اظهار کرد: قرار شده ظرف ۲۴ ساعت آینده مدارک و مستندات دیگری برای ما ارسال کنند تا مجددا در کمیته مسابقات بررسی شود و نتیجه نهایی اعلام شود. سایر مواردی که در جلسه کمته انضباطی مطرح شد مربوط به سنوات گذشته بود که چیز خاصی نبود.

عزتی در ادامه در خصوص زمان آغاز مرحله بعدی لیگ آقایان گفت: مرحله بعدی لیگ آقایان در ابتدای آبان انجام خواهد شد. تقریبا چند روز بعد از برگزاری مسابقات بانوان ادامه لیگ آقایان را خواهیم داشت. البته انجام ادامه مسابقات در شرایطی است که شیوع ویروس کرونا که این روزها حادتر هم شده مشکلاتی را برای ما ایجاد نکند.

وی در خصوص آغاز مرحله بعدی اردوی تیم ملی هندبال جوانان گفت: به احتمال زیاد اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان در این ماه بعد از مسابقات لیگ آغاز خواهد شد. در این مدت گرفتار برگزاری مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان بودیم، در حین مسابقات لیگ برتر آقایان هم اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان را هم داشتیم. مرحله نخست اردوی تیم ملی جوانان را در ابتدای کسب مجوز انجام دادیم و بعد از آن نیز اردوی تیم ملی نوجوانان را هم در دو گروه ۳۰ نفره داشتیم. مرحله بعدی اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا را هم در آبان ماه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.