دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا از حذف تیم دختران ایران از مسابقات آسیایی خبر داد

double-quot

تهران-جارپرس-دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا گفت حضور ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران نوجوان آسیا به علت پرداخت نکردن بدهی خود لغو شد.

کد خبر : 23425
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 7:28
دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا از حذف تیم دختران ایران از مسابقات آسیایی خبر داد

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از تارنمای خبری هندو هند، هاکوپ خاجیریان دبیرکل لبنانی بسکتبال آسیا گفت که ایران بدهی خود را برای یک سال و نیم گذشته پرداخت نکرده است.
براساس این گزارش، تیم ایران وارد بنگلور میزبان مسابقات شده است. این اولین تورنمنتی است که ایران بعد از گذشت بیش از سه دهه قصد داشت در آن شرکت کند و به رسانه ها اعلام کرد که از حضور در هند هیجان زده است.
خاجیریان گفت: با وجود یادآوری مکرر ، ایران از پرداخت بدهی خود خودداری کرد.
وی گفت: ما به آنها اطلاع دادیم شرایط شرکت در مسابقات را ندارند، با این حال تصمیم گرفتند به مسابقات بروند.
رقابت های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا (زیر ۱۶ سال) از روز یکشنبه به میزبانی شهر بنگلور در هندوستان آغاز شده است. این اتفاق در حالی برای تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر کشورمان رخ داد که بعد از ۳۷ سال برای نخستین بار بود که تیم ۵ نفره بانوان ایران پس از تایید نوع پوشش آنها در فیبا ، قصد حضور در مسابقات بین المللی را داشتند.
در حال حاضر رقابتها در دو گروه پیگیری می شود. در گروه اول تیم های هند، نپال و سریلانکا با هم رقابت می کنند. در گروه دوم هم مالزی، مالدیو و قزاقستان حضور دارند. هند با برتری مقابل نپال در بازی روز یکشنبه، با دو امتیاز صدر نشین گروه اول است. امروز هند و سریلانکا برابر هم بازی می کنند.
نام تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران در سایت مسابقات ثبت نشده است.
تیم بسکتبال ۳ در ۳ بانوان ایران شهریور ماه گذشته در مسابقات داخل سالن آسیا ‏در ترکمنستان شرکت کرد. رقابت‌های آسیایی هند، دومین حضور دختران بسکتبالیست ایران در رقابت‌ های بین المللی در ۳۷ سال گذشته محسوب می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.