داور بازی را برای استقلال در آورد/ پرسپولیس می‌توانست ۲ بر صفر برنده باشد

double-quot تهران - جارپرس - مرتضی کرمانی‌مقدم معتقد است که مهدی سیدعلی در داربی ۹۸ به سود استقلال سوت زده است.
کد خبر : 86760
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 11:03
داور بازی را برای استقلال در آورد/ پرسپولیس می‌توانست ۲ بر صفر برنده باشد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، نود و هشتمین داربی پایتخت در چارچوب هفته بیست و سوم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. علی نعمتی برای پرسپولیس و رودی ژستد برای استقلال در این دیدار گلزنی کردند.

مرتضی کرمانی‌مقدم، پیشکسوت پرسپولیس درباره این دیدار گفت: پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال بازی کرد و شایسته برنده شدن در این بازی بود. فکر می‌کنم تنها در ۱۰ دقیقه اول، شاگردان گل‌محمدی خوب نبودند که آن هم به خاطر شرایط بازی و جدول، طبیعی بود. پرسپولیس دوست نداشت که غافلگیر شود و گل بخورد. استقلال روی تک موقعیتش به گل رسید و فکر می‌کنم آن‌ها هم ته دلشان می دانند که پرسپولیس لایق ۳ امتیاز بود. ما می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم اما با خودخواهی و بی‌دقتی این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: به نظرم داور بازی را برای استقلال در آورد. این داور در حد و اندازه‌های این دیدار نبود او از ابتدا تلاش کرد با روح و روان بازیکنان بازی کند و با دادن اخطار، تمرکز پرسپولیسی‌ها را بر هم بزند. به نظرم این اتفاق بودار بود و داور به نفع شاگردان مجیدی سوت زد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره عملکرد تمیروف در داربی ۹۸ توضیح داد: او مهاجم دونده‌ای است اما گلزن نیست. بارها یحیی و رضاییان سعی کردند او را آرام کنند تا توپ‌هایی که دستش می‌رسد را به جای شوت زدن، نگه دارد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. او موقعیتی را خراب کرد که به نظرم اگر عبدی جای او بود، به راحتی توپ گل می‌شد و خیال پرسپولیس راحت بود. یحیی نمی‌توانست ریسک این را بپذیرد که با دو مهاجم بازی کند زیرا استقلال تیم خوبی است. تنها بدی پرسپولیس بدشانسی در زدن ضربه‌های آخر بود.

او در پایان درباره از دست رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. در نیم‌فصل لیگ ۷۴، ما رتبه دهم بودیم و وقتی استانکو به تیم ما آمد، توانستیم در پایان فصل قهرمان شویم. با نمایشی که پرسپولیس در بازی امروز داشت، من به باقی بازی های فصل هم امیدوارم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.