داورزنی: برپایی اجلاس آسیایی سیزم در صلح و دوستی ملت ها تاثیرگذار است/ تکذیب استعفای رییس فدراسیون اسکی

double-quot
تهران – جارپرس – معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش ورجوانان برپایی اجلاس آسیایی سیزم را در تقویت صلح و دوستی ملت ها تاثیرگذار دانست و گفت: نظامیان در اجرای برنامه های ورزشی نقش ویژه ایی را ایفا می کنند.

کد خبر : 19952
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 6:36
داورزنی: برپایی اجلاس آسیایی سیزم در صلح و دوستی ملت ها تاثیرگذار است/ تکذیب استعفای رییس فدراسیون اسکی

به گزارش جارپرس، محمدرضا داورزنی روز دوشنبه در حاشیه پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو -سیزم در گفت و گو با خبرنگاران،گفت: نظامیان در اجرای برنامه های ورزشی نقش ویژه ایی ایفا می کنند و حمایت از ورزش این قشر نیز در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد .
داورزنی افزود: مسئولیت برگزاری برنامه های ورزشی نظامیان با تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح است اما وزارت ورزش و جوانان نیز در اجرای برنامه ها ،رویدادها و اعزام تیم ها در کنار آنها نقش خود را ایفا می کند.
داورزنی درباره عملکرد ورزش در سال ۹۵ گفت: ورزش کشور سال المپیک را پشت سر گذاشته و با تلاشی که ورزشکاران در رشته های مختلف داشته اند در مجموع سال خوبی را رقم زدند. درسال آینده نیز باید خود را برای رویدادهای مختلف از جمله بازی های کشورهای اسلامی، رقابت های مختلف آسیایی ، جهانی و المپیک ۲۰۲۰آماده کنیم.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: وزارت ورزش وجوانان با نظارت و حمایت از فدراسیون ها برای موفقیت بیشتر در بازی های آسیایی تلاش می کند.
داورزنی همچنین استعفای رئیس فدراسیون اسکی در پی پناهنده شدن یکی از اسکی بازان را تکذیب کرد.
وی درباره جام جهانی کشتی فرنگی که ۲۶اسفند ماه در آبادان برگزار می شود، گفت: وزارت ورزش وجوانان برای بهتر برگزار شدن این رقابت ها حمایت لازم را خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.