خیابان استاد معین در غرب پایتخت پاکسازی شد

double-quot

تهران – جارپرس – همگام با کمپین آسمان آبی و زمین پاک و همزمان با هفته هوای پاک ، مدیران و مسئولان معاونت خدمات شهری منطقه ۹ تهران به همراه شورایاران و برخی شهروندان خیابان استاد معین را پاکسازی کردند. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، علی اکبر کریمی پور

کد خبر : 7786
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 12:18
خیابان استاد معین در غرب پایتخت پاکسازی شد
تهران – جارپرس – همگام با کمپین آسمان آبی و زمین پاک و همزمان با هفته هوای پاک ، مدیران و مسئولان معاونت خدمات شهری منطقه ۹ تهران به همراه شورایاران و برخی شهروندان خیابان استاد معین را پاکسازی کردند.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران ، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با حضور در این حرکت نمادین گفت: هدف از اجرای این برنامه نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین شهروندان است.

 

وی با تاکید بر شعار این حرکت که همان «آسمان آبی حق من است» نیز اظهار داشت: چندی پیش این شهرداری طرح تفکیک پسماند از مبدا را در اولویت فعالیتهای خود قرار داد و اقدامات ویژه ای در ناحیه یک انجام شد و اخیرا مجموعه این فعالیتها در ناحیه ۲ براساس بازنگری مجدد با جدیت پیگیری می شود.

 

کریمی پور اذعان داشت: با فرهنگ سازی و آموزشهای ویژه شهروندی می توان حجم زباله ها را کاهش داده که به دنبال آن از آلودگی محیط شهری نیز کاسته می شود و در کاهش هزینه ها نیز تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی در خصوص طرح پاکسازی خیابان استاد معین به عنوان یکی از محورهای اصلی عبور و مرور در منطقه گفت: عملیات پاکسازی از مقابل ساختمان شهرداری منطقه آغاز شد و تا تقاطع خیابان دامپزشکی ادامه داشت و در ادامه مسیر نیز به بوستان المهدی (عج) و خیابان آزادی رسید.

 

معاون شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: ارتقا استانداردها و کاهش آلودگیهای زیست محیطی همواره در طرح های اجرایی گنجانده شده و در صدد هستیم تا مشارکت های مردمی را در جهت گسترش فرهنگ محیط زیست توسعه دهیم.

 

برپایه این گزارش ، کلیه شرکت کنندگان در این حرکت نمادین با کاورهای متحدالشکل، دستکش و ماسک و با شعار « آسمان آبی، حق من است » در محل حاضر شدند و اقدام به جمع آوری زباله و پاکسازی خیابانهای استاد معین، دامپزشکی ، محمدخانی و آزادی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.