خوزستان ۹ تفاهم نامه با لهستان امضا کرد

double-quot
اهواز – جارپرس – استاندار خوزستان گفت: ۹ تفاهم نامه میان خوزستان و استان لوبلسکی لهستان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منعقد شد.
کد خبر : 18883
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 12:47
خوزستان ۹ تفاهم نامه با لهستان امضا کرد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای بحران خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سفر هیات خوزستانی به استان لوبلسکی لهستان یک سفر کاری و در راستای تفاهم اقتصادی و همکاری مشترک فرهنگی اجتماعی بود.
وی افزود: ۹ تفاهم نامه در زمینه های پتروشیمی، کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی، برق، مناطق آزاد، حمل و نقل و بازیافت پسماندها صورت گرفته است.
شریعتی اضافه کرد: تفاهم نامه به معنای انعقاد قرارداد نیست ولی امیدواریم این تفاهم نامه ها عملیاتی شود.
استاندار خوزستان همچنین گفت: یک هیات لهستانی تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به خوزستان سفر می کند.
وی افزود: در این سفر با مقامات بلندپایه لهستان دیدار داشتم و با معاون وزیر اقتصاد، معاون وزیر انرژی و یکی از وزرا در حوزه فرهنگ نیز مذاکراتی صورت گرفت که جزئیات آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.
بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان پنجم بهمن در راس هیاتی از مدیران استانی عازم لهستان شد و با مسئولان استان لوبلسکی لهستان دیدار، و ششم بهمن در همایشی مشترک به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری های خوزستان شرکت کرد.
سایت استانداری خوزستان شنبه شب اعلام کرد که در پی وقوع توفان گرد و غبار در اهواز و چند شهر خوزستان، استاندار سفر خود به لهستان را نیمه تمام گذاشت و به خوزستان بازگشت.
برخی اعضای هیات اعزامی خوزستان به لهستان برای پیگیری برنامه ها و رایزنی ها همچنان در این کشور مانده اند تا کارها به سرانجام برسد.
روز جمعه با وقوع توفان گرد و غبار، آلودگی هوا در اهواز به ۶۶ برابر حد مجاز رسید که منجر به قطع برق، آب و تلفن در روز شنبه و تعطیلی مدارس و ادارات شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.