خوزستان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد

double-quot تهران - جارپرس - استاندار پیشین خوزستان گفت: نظام، خدمات شایسته‌ای در استان خوزستان ارائه کرده است اما استان به دلایلی از جمله هشت سال دفاع مقدس، پراکندگی زیاد، عدم بهره‌برداری درست از منابع و... نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.
کد خبر : 67431
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 - 9:24
خوزستان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد

 

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز، ۱۸ شهریورماه در دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان در اهواز اظهار کرد: خوزستان یک کشور است که اقوام مختلف و طیف‌های مختلف اجتماعی در آن حضور دارد و دارای مناطق حاصلخیز فراوان است.

به گزارش جارپرس از ایسنا، وی افزود: خوزستان درآمدهای ملی و استانی بی‌نظیری دارد و دارای مردمی ولایت‌مدار است که عاشق نظام جمهوری اسلامی هستند.

استاندار پیشین خوزستان گفت: نظام، خدمات شایسته‌ای در استان خوزستان ارائه کرده است اما استان به دلایلی از جمله هشت سال دفاع مقدس، پراکندگی زیاد استان، عدم بهره‌برداری درست از منابع و… نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: حریم‌های متعدد در نهادها و دستگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و نیروهای مسلح در خوزستان وجود دارد که این حریم‌ها از جمله موانعی است که در خوزستان وجود دارد.

وی افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، شرکت‌های فولادهای متعدد، پتروشیمی‌ها، نیشکرها و … جزو اقدامات بزرگ نظام در خوزستان است.

استاندار پیشین خوزستان بیان کرد: همدلی و هم‌افزایی قوی‌ای در خوزستان میان مسئولان استان خوزستان وجود دارد و همه با هم در راه توسعه استان کار می‌کنند.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه موقعیت بسیار خوبی در استان وجود دارد، گفت: سفرهای متعدد به شهرستان‌های استان و تهیه شناسنامه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.