0 نظر
161 بازدید

خودخواهی برخی افراد به ورزشکاران ژیمناست لطمه می‌زند

double-quot تهران - جارپرس - سرمربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک گفت: ژیمناست‌ها چند سالی از مسابقات دور بودند ما آنها را برای این مسابقات آمادگی نگه داشتیم، حالا با خودخواهی برخی افراد این مسابقات مهم را از دست خواهند داد.
کد خبر : 99689
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:42
خودخواهی برخی افراد به ورزشکاران ژیمناست لطمه می‌زند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مسعود رحمانیان در مورد حضور تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: چندین دوره پیاپی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم و در تمام ادوار هم ایران صاحب مقام شد. خدا را شکر در آسیا جایگاه بسیار خوبی داریم. با شروع کرونا مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و به مهر امسال موکول شد.

سرمربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک در ادامه گفت: ورزشکاران ما برای این مسابقات کاملا آماده بودند. یعنی ما مسابقات قهرمانی کشوری برگزار کردیم که آمادگی تیم‌ها هم خوب بود. از میان آن‌ها تیم‌های منتخب را به تست انتخابی گیلان دعوت کردیم. نمرات بازبینی شد و تعدادی از تیم‌ها برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند. با بررسی‌هایی که کمیته فنی کرد مشخص بود که حتی ورزشکاران ما صاحب مدال آسیا هم خواهند شد.

وی گفت: با قول کسب مدال آسیا با فدراسیون رایزنی و اسامی را هم اعلام کردیم اما گویا مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه ایمیل در اختیار اعضای اسبق فدراسیون است نتوانسته‌اند ثبت نام‌ها را انجام دهد. اینطور که صحبت شده اعزام انجام نخواهد شد. متاسفانه با این شرایط تنها ورزشکاران ضربه خواهند خورد.

رحمانیان در ادامه گفت: ژیمناست‌ها چند سالی از مسابقات دور بودند اما آنها را برای این مسابقات آمادگی نگه داشتیم. حالا با خودخواهی برخی افراد این مسابقات مهمی را از دست خواهند داد. تا اکنون که شرایط ثبت نام ورزشکاران وجود نداشته و قطعا دیگر امکان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را نخواهیم داشت. حالا باید ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای حضور در مسابقات آسیا هیچ کار دیگری نمی‌شود انجام داد، گفت: حضور در مسابقات سلسله مراتب دارد. برای این مسابقات باید پاسپورت ورزشکاران از طریق ایمیل به فدراسیون جهانی ارائه شود. در مسابقات آکروبات رده سنی مهم است و باید سن ورزشکاران به تایید فدراسیون جهانی برسد.

رحمانیان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما هم همین است که اگر ورزشکاران این مسابقات را از دست بدهند در دوره بعدی دیگر از رده سنی خود خارج می‌شوند. در این مسابقات سه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال، ۱۳ تا ۱۹ سال و بزرگسال آماده داشتیم. تیم رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال بسیار قدرتمند است اما دیگر تا سال آینده شرایط حضور در این رده را از دست می‌دهند. ضربه بزرگی شاخه آکروبات خواهد خورد.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی در خصوص مهاجرت ورزشکاران در این شرایط به وجود آمده است، گفت: با این شرایط هیچ چیز دور از ذهن نیست. خیلی از ورزشکاران ما با این اتفاقات، بی مهری‌ها و کم لطفی‌ها مهاجرت کردند. در این شرایط هیچ چیز بعید نیست.

رحمانیان گفت: ورزشکار تمام تلاشش را می‌کند تا در مسابقات و میادین بین‌المللی خود را نشان دهد. این همه زحمت می‌کشند اما در دقیقه ۹۰ همه چیز لغو می‌شود. شاید ما به یک اردو خیلی ساده بنگریم اما یک ورزشکار یک تعطیلات تابستانش را دور از خانواده و بدون هیچ تفریحی در اختیار تیم ملی بوده تا برای خود و کشورش افتخارآفرینی کند و پرچم کشورش را بالا ببرد.

سرمربی تیم ملی آکروژیم گفت: متاسفانه افرادی با این کارها به ورزشکاران لطمه می‌زنند و تازه می‌گویند دوستار و طرفدار این رشته‌اند. اگر دوستار بودند که اختلافات داخلی را با آینده ورزشکاران حل نمی‌کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.