خسروی: شجاعت فدراسیون در انتخاب داور زن برای دربی، راه بهانه‌جویی AFC را بست

double-quot تهران-جارپرس- عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به شجاعت فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برای انتخاب یک داور خانم برای اتاق VAR در شهرآورد تهران گفت: با این انتخاب همه بهانه‌ها از بین می‌رود و امیدوارم بانوان داوری ما در رویدادهای بزرگ قضاوت کنند.
کد خبر : 139427
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 اسفند 1402 - 18:16
خسروی: شجاعت فدراسیون در انتخاب داور زن برای دربی، راه بهانه‌جویی AFC را بست

 به گزارش جارپرس  از ایرناعلی خسروی با اشاره به انتخاب مهسا قربانی به عنوان یکی از داوران اتاق کمک‌داور ویدئویی/VAR در شهرآورد پایتخت اظهار کرد: گلایه داوران زن این بود که با توجه به عدم قضاوت با VAR به جایی دعوت نمی‌شوند اما امروز این اتفاق رقم خورده است و امیدوارم از امروز آنها به بهترین رویدادهای بزرگ فوتبالی از جمله المپیک و جام‌جهانی رفته و قضاوت کنند.

وی ادامه داد: با شجاعتی که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران از خود نشان داد، بهانه‌ای برای فیفا و AFC باقی نمی‌ماند. در بین بانوان داوران بسیار خوبی داریم که مانند آقایان و در همان سطح قضاوت می‌کنند و باید دیده شوند.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اگر کشورهای عربی و شرقی مقداری محبت‌شان را بیشتر کنند، داوران ما مسابقات بزرگ را هم می‌توانند قضاوت بکنند و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز از حضور قربانی به عنوان یکی از داوران اتاق VAR در دیدار استقلال و پرسپولیس خبر داد. شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس، چهارشنبه- ۲۳ اسفند- در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.