خروج مسافران از مازندران محورهای کندوان و هراز را یکطرفه کرد

double-quot تهران- جارپرس- رییس پلیس راه استان مازندران گفت: موج خروج مسافران از این استان باعث یک‌طرفه شدن جاده کندوان از چالوس به سمت کرج و جاده هراز از آمل به تهران و همچنین ترافیک را در خروجی سوادکوه سنگین کرده است.
کد خبر : 102577
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 - 17:15
خروج مسافران از مازندران محورهای کندوان و هراز را یکطرفه کرد

به گزارش جارپرس از ایرنایدالله جهان تاب افزود : از ساعت ۱۶ امروز برای برقراری ترافیک و تردد روان مسافران از جاده های کندوان و هراز به ترتیب محور چالوس به سمت کرج و همچنین محور آمل به سمت تهران یک طرفه شد و این شرایط تا حوالی ساعت ۲۱ امشب ادامه می‌یابد.

وی با اعلام این که هم‌اکنون ترافیک در قسمت‌های شمالی و جنوبی جاده سوادکوه هم سنگین است، از مسافران تعطیلات پایان هفته جاری که مازندران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند، خواست که در محورهای استان با توجه به حجم قابل توجه تردد، قوانین راهنمایی و رانندگی را باجدیت رعایت کنند.

رییس پلیس راه استان مازندران ترافیک و تردد خودروها در محور ساری به سمنان را هم نیمه سنگین توصیف کرد و گفت: در زمان حاضر تمامی جاده‌های اصلی مازندران به دلیل بارش پراکنده باران لغزنده است.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان توصیه کرد ضمن انجام مدیرت سفر، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادف رانندگی طی تعطیلات هفته جاری در جاده های استان اعلام کرد و از رانندگان وسیله نقلیه خواست پس توقفی کوتاه و استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

پلیس راه مازندران پیش از این همزمان با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات هفته جاری، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را داشتند خواسته بود تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفرشان را مدیریت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌ای ، طی هفته جاری حدود ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در جاده‌های مازندران ثبت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.